  • Data: 2018-03-29 17:28:46
    Temat: Re: Samojezdne: 20 tyś Jaguarów dla Waymo
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-29 o 15:30, J.F. pisze:

    > wlasnego/masowego nie dozyjesz, ale
    > https://www.youtube.com/watch?v=4b4tztjRJkA
    >
    > to juz chyba nie render

    Auta elektryczne sprzedawali już przed wojną, a potem odpuścili.
    Tu będzie podobnie, marny zasięg, skomplikowane przepisy i
    polatają wybrani ludzie w wybranych miastach.

    > Jak widac jest i sensowana technologia, i jest cisnienie.
    > Uber chce wozic ludzi, Amazon rozwozic towary ...

    Po głośnym ostatnio wypadku dyskutował bym z faktem istnienia
    dopracowanej technologii. A że korporacje chcą inwestować
    to nie dziwne, one zawsze chcą.

    > No coz, chciejstwo bylo wielkie, ale kosmos okazal sie wielki, trudny i
    > drogi .. a kolonizacja bezsensowna.
    >
    > Ale moze odkryjemy cos w fizyce, co umozliwi tani transport.

    A może nie odkryjemy i dalej będziemy się turlać po drogach.