  • 81. Data: 2023-02-06 18:28:19
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 19:12, Shrek pisze:

    > Te co śmierdzą po prostu nie powinny przejść przeglądu - reszta raczej
    > nie śmierdzi a sprawnego LPG to nawet nie wyczujesz na zapach.

    A jakby tak wydech skierować do środka to byś woń fiołków poczuł.

  • 82. Data: 2023-02-06 19:01:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.02.2023 o 22:39, io pisze:

    > No tak, i tyle wiesz o elektrykach co o dawaniu d..y.

    Ty jak widzę jesteś z tych co wyznają zasadę, że trzeba skoczyć z dachu
    wieżowca, żeby przekonać się czy można latać.

  • 83. Data: 2023-02-06 19:26:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 18:04, To.Ja pisze:

    > Durnyś, jak but kota...
    >
    > https://youtu.be/4ghZjQPy9Y4?t=1434
    > I nie odpisuj, że o innych alternatywach myślłeś. Po prostu przeproś ;P

    Myślałem dokładnie o tych. Czasy się zmieniają - kiedyś dostarczali
    ciepła wodę z parowozu, teraz będą prąd z loka spalinowego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2023-02-06 19:28:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 18:28, io pisze:

    > A jakby tak wydech skierować do środka to byś woń fiołków poczuł.

    Z grubsza ta sama analogia jakby cię zakręcić w butelce z wodą mineralną
    - też głównie H2O i CO2.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2023-02-06 20:05:21
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 05.02.2023 o 00:55, JDX pisze:
    > On 04.02.2023 18:53, Shrek wrote:
    > [...]
    > No tak. Czy to w mroźne, czy w ciepłe - to smród z klekotów, a nie z
    > kopciuchów nos urywa. I nie mam na myśli PRL-owskich ciężarówek, tylko,
    > wydawałoby się że kurwa współczesne, osobówki.

    No dokładnie. To wcale nie chodzi o jakieś graty. Ale głównie różne
    dizle. Więc i ta eliminacja dizli ma sens.

    > Stacje kontroli pojazdów powinny w końcu wziąć się do roboty i
    > eliminować to dizlowskie gówno - w końcu podobno mają taki obowiązek. A
    > tymczasem na SKP, na którą jeżdżę od ćwierć wieku, nie skontrolowano mi
    > spalin ani razu. Ale to może dlatego, że ja tam zawsze czystymi
    > benzynkami jeżdżę. :-)

    Benzyniaki też śmierdzą, ale nie tak rażąco jak dizle. I przechodzą
    przeglądy spalin, więc widać normy spełniają. Nikt nigdy nie powiedział
    mi, że ze spalinami słabo. Po prostu z założenia to ma śmierdzieć. Nie
    patrzy się tylko na to komu. Że jak jedziesz za takim to śmierdzi bo se
    wylot zrobił do tyłu.

  • 86. Data: 2023-02-06 20:05:33
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 05.02.2023 o 07:54, Shrek pisze:

    > Pisałeś, że "zwłaszcza w mroźne dni". To pytam czemu akurt w mroźne dni
    > dizle bardziej dają z rury?

    > To napewno przez smoka.

    > Wybacz - ale wole jak to ja określam co mi potrzebne a nie ty. Jak nie
    > mam gdzie "zatankować" to jest to dla mnie technologia nieprzydatna.

    Ok, technologia nieprzydatna, nie dotyczy Ciebie a jednak ... ciągle o
    tym piszesz.

  • 87. Data: 2023-02-06 20:07:13
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 05.02.2023 o 11:14, Shrek pisze:

    > Masz mnie - na dodatek leją nie zawory a wtryski:P

    > ;)

    > Ale to nie znaczy że dizle śmierdzą, a że po prostu należy uszczelnić
    > SKP a samochody o "widocznym śladzie węglowym" po prostu ściągać z ulic.

    Ale one śmierdzą a nie kopcą.

    > Bo dokładnie tak bywa - raz na tydzień się smród trafi. Zastanów się ile
    > samochodów masz w ciągu tygodnia przed maską i wychodzi że to jeden na
    > tysiąc albo kilka tysięcy - i za nie należy się brać a nie mówić, że
    > dizle śmierdzą, bo to generalnie nieprawda.

    Codziennie trafiam takiego, który przede mną śmierdzi. Na dystansie 10km.

    > Ja jak jeżdzę motom to raz na tydzień się jakiś dzban trafi co coś
    > odwinie albo celowo w korku mnie zablokuje, ale daleko mi do
    > twierdzenia, że kierowcy puszek są popierdoleni. Zdecydowana większość z
    > nich jest normalna, moto w korku przepuszcza i zabić mnie nie chce;) I z
    > roku na rok jest coraz lepiej. I tak samo jest z dizlami.

    Jeśli codziennie taki Ci się trafia to jak wyżej. W ogóle jakieś bujdy
    wypisujesz jakoby poprawiało się. Niby skąd kierowcy mają widzieć te
    motocykle z tyłu. To może być kwestia twojego tylko nastawienia, ale
    jeśli codziennie to obiektywnie jest to samo co ze śmierdzącymi
    spalinówkami. Naprawdę nie muszę się wysilać by codziennie takiego
    trafić. No ale ja mam półotwartą kabinę, może ktoś z zamkniętą nie
    trafia bo niby jak miałby trafiać, musiałby kopcić a nie smrodzić.

  • 88. Data: 2023-02-06 20:07:23
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 05.02.2023 o 11:47, Myjk pisze:
    > Sun, 5 Feb 2023 09:18:09 +0100, JDX

    > Mam podobne obserwacje, w zasadzie rzadko kiedy
    > zdarza mi się jeździć bez obiegu zamkniętego.

    > Ale benzyniaki też fiołkami nie pachną, szczególnie jak są zimne.
    > Dlatego za każdym razem szlag mnie trafia jak mi się z (zimnego)
    > rana spaliniak odpala w PHEVie, bo, mimo że to Euro6, to śmierdzi
    > niemiłosiernie z rury.

    O to to. Z RS też śmierdzi mimo, że rzetelny przegląd przechodzi.

  • 89. Data: 2023-02-06 20:08:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 20:05, io pisze:

    > Ok, technologia nieprzydatna, nie dotyczy Ciebie a jednak ... ciągle o
    > tym piszesz.

    Bo jakieś głupki próbują mi wmówić, że wada polegająca na braku
    możliwości zatankowania samochodu jest nieistotna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2023-02-06 20:11:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 20:07, io pisze:

    > Ale one śmierdzą a nie kopcą.

    Dobra - czym ci konkretnie śmierdzą - ten smród ma jakiś wzór hemiczny?
    Bo CO2 - bezwonne, H2O - bezwonne, NOX - bezwonne, CO - bezwonne.
    Wychodzi na to że HC - ile tego daje choćby euro3?

    > Codziennie trafiam takiego, który przede mną śmierdzi. Na dystansie 10km.

    Że tak zapytam - gdzie mieszkasz?

    > W ogóle jakieś bujdy
    > wypisujesz jakoby poprawiało się. Niby skąd kierowcy mają widzieć te
    > motocykle z tyłu.

    Ty tak poważnie???

    --
    Shrek