  • Data: 2023-02-10 20:52:22
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2023 o 17:51, J.F pisze:

    > Albo 900 nie jest na LPG.

    Ale LPG akurat nie jest zły jeśli chodzi o spaliny. Tak a propo tych
    debilnych postów o wsadzaniu sobie rury (io ma dziwne fetysze) to
    kuchenki gazowe były normalnie montowane w pomieszczeniach o kubaturze
    może 10 metrów sześciennych i nikt się nad tym nie spuszczał - "wsadź
    sobie kuchenkę do kuchni!":P Widlaki na LPG chyba dalej po halach jeżdzą.

    > 1. moj diesel smierdzi, nawet rozgrzany,

    Pech. Czyli tobie zakazać.

    > 2. jak tysiac samochodow stoi w korku i smrodzi w bezwietrznej
    > pogodzie, to trudno, zeby na chodniku pachnialo,

    No właśnie pisałem - w garażu podziemnym moja stara chondziawka na gaz z
    euro 3 i pewnie już nieco zużytym katem nie śmierdziała. Sprawdziłem
    obecny - też rozgrzany nie śmierdzi - ani w LPg ani w PB. Śmierdzi
    napewno na PB nierozgrzany - podejrzewam że dlatego że "na ssaniu" i w
    otwartej pętli. Ciekawe jakby w LPG śmiedział;)

    > 3. a raz to mi sie zdarzylo, ze wysiadlem z samochodu gdzies na
    > peryferiach, zgasilem silnik ... a tu powietrze na osiedlu smierdzi..
    > Ewentualnie cos mi w nosie smierdzi ... objaw zatrucia NOx ?

    Gdzieś ktoś butelki palił? U mnie najbliżesze domy to z kilometr będą i
    to niewiele a jak zimno się zrobi to śmierdzi. Zresztą jak popatrzysz a
    airly to największy syf jest w takich metropoliach zawalonych
    samochodami jak nowe chełmno, myszków, kolonia olsztyn (ten na jurze)
    ,konopiska, lubawka, pisarzowice WDK, Sczawno zdrój!, Żywiec, białka,
    zakopane, krościenko, szczawnica, Z bardziej znanych... nowy sącz.
    Wszystkie "poważne" miasta na jasno żółto, trójmiasto nawet na zielono.

    Tak - sprawdź sobie - zmień pas:P

    Shrek

    PS - i konfederację!