  • 51. Data: 2013-06-24 21:27:45
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Marcin N wrote:

    > W ogóle skąd się wziął głupi polski wymysł, że samochód MUSI mieć
    > tylko światło przeciwmgielne? W USA nie ma mgieł, czy jak?

    U nas to czasem lepiej jakby jednak tych swiatel nie bylo, bo niektorzy
    z uporem maniaka swieca tym w miescie przy byle mzawce.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 52. Data: 2013-06-24 21:57:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 24 Jun 2013 19:58:02 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >No ale zaraz - jednego? Wcześniej napisałeś "wszyscy polscy
    >krewni/znajomi". To sugeruje liczbę mnogą i raczej większą niż

    Nie, to dosyc powszechne doswiadcznie. Oczywiscie, nie wszyscy...

    A.L.

  • 53. Data: 2013-06-25 00:15:59
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-06-24 09:39, RadoslawF pisze:

    > To takie dodatkowe i mocniejsze światło stop.

    Nie czytaj tycz bredni...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 54. Data: 2013-06-25 10:48:15
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2013-06-24 16:44, A.L. pisze:

    > P.S. Mam sasaida - "state trooper". Pokazalem mu na jakims polskim
    > forum zdjecia rozbitych samochodow. Byl wstrzasniety. "Jak ci ludzie
    > jezdza?" pytal zdumiony "I jak szybko?"... Zeznal ze pzrez 25 lat
    > ogladania wypadkow nie widzial czegos podobnego

    Co kraj to obyczaj, nasi policjanci mają niewiele okazji do oglądania
    ran postrzałowych.

    T.

  • 55. Data: 2013-06-25 11:26:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 00:15:59 +0200, LEPEK napisał(a):
    > Nie czytaj tycz bredni...

    Czemu nie ? Tak to wlasnie czesto wyglada :-)

    J.

  • 56. Data: 2013-06-25 11:32:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 18:44:46 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello A.L.,
    >
    > W Warszawie? A co w tym zakorkowanym Słoikowie można zobaczyć? Wyjedź
    > na Zakopiankę albo na (bezpłatną!) A4 - zobaczysz co to znaczy
    > hardkorowa jazda.

    RoManie - ironizujesz jesli chodzi o predkosc, czy przestrzegasz ?
    Bo zaiste nie wiem co mozna takiego zobaczyc na tych drogach.
    No moze pogieta barierke - robi wrazanie :-)

    A w Warszawie
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,141633
    52,Jacek_Kurski_pedzil_156_km_h_przez_Warszawe__Nie_
    zatrzymal.html
    Nikogo nie zabil, przed nikim nie uciekal, choc przyznaje ze
    przesadzil :-)

    A to "Europoseł zasłynął także ekspresowym przejazdem do Brukseli. 840
    km z granicy polsko-niemieckiej pokonał w 6 godzin i 17 minut.
    Urzędnicy Parlamentu Europejskiego zakwestionowali rozliczenie jego
    podróży, twierdząc, że to niemożliwe."

    W tej Brukseli to chyba jakies same moherowe pedaly siedza :-)
    Choc nie twierdze ze to takie latwe - trzeba szczescia.
    No i/lub immunitetu :-)

    J.

  • 57. Data: 2013-06-25 11:39:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 17:28:25 +0200, Maciek napisał(a):
    > Nie, nie ma. W wiekszosci przypadkow nie wymienia sie swiatel na europejski
    > odpowiednik, bo bardzo czesto taki nie istnieje. Przerabia sie oryginal.

    A, no to wybacz - na swiatla sa jakies tam wymagania, dziesiatki
    parametrow, ktorych spelnienie gwarantuje homologacja.
    Te "po przerobce" to * wie jak swieca.

    Badania homologacyjne niestety dosc drogie. Mysle ze pare tys zl albo
    euro. No i ciagle nie dadza znaczka E na "szkle"
    Chociaz ... jakby ktos opanowal jakis popularny typ ... no tak, ale
    szklo by musial od nowa zrobic, ze znaczkiem :-)

    J.

  • 58. Data: 2013-06-25 11:44:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, June 25, 2013, 11:32:47 AM, you wrote:

    > RoManie - ironizujesz jesli chodzi o predkosc, czy przestrzegasz ?

    Ale to nie o prędkość tylko chodzi.

    > Bo zaiste nie wiem co mozna takiego zobaczyc na tych drogach.
    > No moze pogieta barierke - robi wrazanie :-)

    I ślady hamowania na lewym pasie. Ale najpierw trzeba samemu takich
    parę zostawić, żeby wiedzieć, co to hardcore...

> [...]
    zatrzymal.html
    > Nikogo nie zabil, przed nikim nie uciekal, choc przyznaje ze

    Wiesz, że co na prędkośc akurat przymykam oko.

> [...]
    > podróży, twierdząc, że to niemożliwe."
    > W tej Brukseli to chyba jakies same moherowe pedaly siedza :-)

    Zdecydowanie.

    > Choc nie twierdze ze to takie latwe - trzeba szczescia.

    Ale to ponoć liczone od granicy - gdzie tu szczęście? Średnią 140 w
    nocy da się zrobić.

    > No i/lub immunitetu :-)

    Jednak szczęścia - nie spotkać patrolu, który spowolni zanim immunitet
    sprawdzi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2013-06-25 11:47:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 20:42:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wiesz, z ciekawości to zapytać można, ale jak wszyscy znajomi/krewni
    > pytają to wygląda to cokolwiek dziwnie. Ja osobiście z ciekawości

    Moze po prostu wszystkich to interesuje ? :-)

    > pytam, ale tylko osoby, które są zainteresowane motoryzacją
    > i można uznać, że takie pytanie ma sens.

    Ale nie trzeba byc zainteresowanym motoryzacja zeby wiedziec ile auto
    pali. Owszem, mozna tez dolewac i sie nie interesowac ile.

    > To jest "wystarczająco dużo koników".

    Chyba dla kapelusznika, i to jeszcze moherowego :-)

    > Jak ktoś chce wrażeń, albo

    A kto tu mowi o wrazeniach.

    > wystarczy mu chęć posiadania to może sobie kupić nie econoboxa, a
    > coś z dużym motorem.

    Np takiego 4l amerykana, tylko najpierw chce sie spytac ile to pali
    :-)

    > Później założyć LPG i z wypiekami na twarzy
    > licytować się, jak mało spalił, jak się udało 'skręcić' itd.

    Czemu nie, 200KM samochod palacy 10 l LPG na 100 ... piekna sprawa :-)

    > A kto tym każe jeździć po 140km/h?

    Mowilem ze kapelusznik. Inni by sie nie pytali "kto kaze" :-)

    J.

  • 60. Data: 2013-06-25 12:20:03
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-25 11:47, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 24 Jun 2013 20:42:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Moze po prostu wszystkich to interesuje ? :-)

    Wątpię. Szczególnie jako podstawowy temat... Podobnie w sumie niewiele
    osób tak naprawdę interesują szczegółowe możliwości smartfona czy
    notebooka.

    > Ale nie trzeba byc zainteresowanym motoryzacja zeby wiedziec ile auto
    > pali. Owszem, mozna tez dolewac i sie nie interesowac ile.

    Tu nie chodzi o 'wiedzenie' ile to mniej więcej pali, tylko o
    dopytywanie się innych 'ile pali'.