    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochód z Belgi - problem z dokumentami
    Date: Sun, 16 Jan 2011 18:03:20 +0100

    W dniu 2011-01-15 18:21, MS pisze:
    > Witam
    >

    > Problem to za dużo ale chciałbym go uniknąć, chcę kupić auto z 2008 roku
    > sprowadzone z Belgii, oczywiście za pośrednictwem handlarza który
    > nigdzie nie będzie figurował. Oglądałem tzw "brief" i umowe inblanco
    > sporządzoną między jakimś tam panem Belgiem a ........ czyli mogę to być
    > ja.
    >
    > Jednak na tym briefie jako właściciel figuruje jakaś firma mająca w
    > nazwie słowo "leasing" i nikt więcej. Umowa ma być między mną a panem
    > który defacto nigdzie nie występuje. Sprzedawca mowi ze to nie problem
> [...]

    Aż strach się bać, że są jeszcze tacy naiwniacy jak Ty. Przecież to jest
    wałek! Jak możesz kupić auto od kogoś, kto nie jest właścicielem?
    Zastanowiłeś się nad tym? Czy nie bardzo? Możesz jedynie kupić umowę
    leasingową na to auto i po spłaceniu wszystkich rat ( o ile nie zostały
    jeszcze spłacone) będziesz mógł wykupić to auto za ileś tam procent.
    Jak nie chcesz mieć problemów, nie pchaj się w czysty wałek. Bo zabiorą
    Ci auto i będzie płacz.