  • Data: 2011-05-16 15:41:10
    Temat: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iqrg7i$i0g$1@inews.gazeta.pl...
    > wpływem, to by dopiero media miały używanie.

    No i? Nie widziałeś pijenago policjanta? Bo ja bardzo często. Większość,
    których znam to alkoholicy. Wielu z nich jeździ po pijaku prywatnie, a spora
    część również służbowymi samochodami. O moturach nie wiem.

    > Zresztą tytuł "Pijany policjant na motocyklu!!!!" jest zdecydowanie
    > bardziej przyciągający niż "Policjant na motocyklu." lub "Pijany
    > kierowca staranował policyjny patrol na motocyklach"
    > Można by się doczytać między wyrazami takiego żałosnego "niestety"
    > trzeźwy. Bo co to za news?
    > Nuda panie!

    Jesteś policjantem, że tak ich kochasz? Przecież to nikomu nie potrzebne
    śmieci. Męty społeczne. Ludzie, któzy za nasze pieniądze uprzykrzają nam
    życie. Nie znam nikogo, komu pomógłby policjant lub policja. To ludzie o
    marnym wykształceniu, kiepskiej kulturze. Ich codziennym towarzystwem są
    złodzieje i kurwy.

    > Jak widać policjant też uczestnik ruchu i może ulec wypadkowi, choć
    > rzadziej z własnej winy.

    Dlaczego rzadziej z własnej winy?

    --
    Grzybol