    From: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochód od staruszka - mały przebieg
    Date: Sun, 16 Jan 2011 22:00:35 +0000 (UTC)

    Dnia 16.01.2011 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Pomysł dobry, ale z "w miarę bezpieczne" to IMO przesadziłeś. Z
    > bezpiecznych akcentów to tam jest słaby silnik utrudniający rozpędzenie
    > się :)
    no... to mialem na mysli. pedzac 60-70 (bo wiecej to strach) nawet konczac w
    rowie raczej tragedii nie bedzie ;)

    (chociaz moim maluszkiem to 110 robilem w miare spokojnie - szczyt to bylo ok
    125, ale z gorki i zapewne z sporym wiatrem :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/