eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko? › Re: Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?
  • Data: 2014-06-12 09:36:51
    Temat: Re: Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 czerwca 2014 21:43:39 UTC+2 użytkownik Grześ napisał:
    > Hello badzio !:

    niespelna 30kkm. Tak niski przebieg gdyz samochod od blisko poltora roku nie byl
    uzywany (niesplacane raty, sprawa sadowa dlugo sie ciagnela itp).

    garazu) i niejezdzenia moga spowodowac jakies problemy?

> [...]
    >
    > jakieś małe ryzyko zawsze zostaje. Oczywiście jazda próbna obowiązkowa.
    >

    > Takie hasła typu płyny wymienione to do DTV - akurat hamulcowy na
    >
    > postoju niewiele się zużyje, chłodniczy też niewiele, pytanie co w
    >
    > silniku. Ale to można sprawdzić mierząc kompresję i sprawdzając
    >
    > przedmuchy. Hamulce zapewne zardzewiałem ale najwyżej się tarcze i
    >
    > klocki wymieni. Choć nierzadko nie ma potrzeby, dotrą się.
    >

    > Jak cena dobra to bierz. Jak jakąś małą gwarancję dadzą, w pierwszych
    >
    > paru tys km może coś wyjść - to można dać nieco więcej. Ale może też i

    Dzieki za odpowiedz. Czyli rozumiem ze serwis bedzie w stanie wykryc wszelkie
    ewentualne nastepstwa takiego dluzszego postoju?

    Czy cena dobra - 2009r, przebieg niecale 30kkm, cena 34k PLN. Prawdopodbnie dostalbym
    polroczna gwarancje na silnik i elektryke