  • Data: 2011-04-24 16:26:49
    Temat: Re: Samochód kopie
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mógłbyś opisać krótko jak się wysiada przez nawiewy?
    > :-)

    Mógłbym, gdybym cokolwiek pisał o wysiadaniu przez nawiewy :)

    Pisałem o korzystaniu z nawiewów. Jeśli przez *korzystanie z nawiewów*
    zrozumiałeś *wysiadanie przez nawiewy*, to bardzo mi przykro i czuję się
    zażenowany poziomem rozumienia tekstu pisanego oraz podstawową wiedzą z
    zakresu elektrostatyki... Może to wpływy "nieśmiganej igły w dizlu,
    skórze i klimie" daje znać o sobie... ale to już NTG :)