-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
ews.nl!postnews.google.com!l8g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
From: WS <L...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Samochod elektryczny
Date: Mon, 27 Dec 2010 08:34:10 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 37
Message-ID: <7...@l...googlegroups.com>
References: <if04pj$i22$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
<if5a0t$48b$1@news.onet.pl> <q...@n...yarross.net.pl>
<a...@l...googlegroups.com>
<p...@n...yarross.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1293467651 6442 127.0.0.1 (27 Dec 2010 16:34:11 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Dec 2010 16:34:11 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: l8g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( .NET CLR 3.5.30729;
.NET4.0E),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337835
[ ukryj nagłówki ]On 27 Gru, 16:18, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 26 Dec 2010 12:20:05 -0800, WS napisał(a):
> Hmm 80% to maja pasowe przekladnie CVT.
> Te liczby sa z ksiazki Brandta "Build your own electric car", i nie
> odbiegaj od tego co wiem z innych zrodel. Zwroc tez uwage, ze 1. Silniki
> elektryczne lagodniej obchodza sie z przekladniami, 2. Mowa o zmianie
> oleju na niskolepkosciowy, 3. Dawca ma za soba min. kilkadziesiat kkm i
> dotarte mechanizmy.
To jest sprawnosc samej przekladni, czy calego ukladu przeniesienia
napedu?
Znalazlem wykres mojej astry ( tego typu:
http://www.ttc.pl/wykresy/chiptuning_wykresy_seat.ht
m
)
Wyniki u mnie (jak widac nie do konca pamietalem...):
Po kolei od gory w tabelce
PNorm 91KM
PEng 89KM
PWheel 66,9KM
PDrag 22,3KM
czyli wyszlo 22,3/91 = 24% , ale to jest strata na calym przeniesieniu
napedu (dla mocy maksymalnej) - od lozysk w kolach, przez przeguby ,
dyfer, skrzynie...
Astra F '97 1.6 16V , pomiar w styczniu 2003, przebieg wtedy okolo
100tys.
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.10 20:29 Jaroslaw Berezowski
- 28.12.10 00:01 WS
- 30.12.10 18:16 RadekNet
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=