  • Data: 2013-04-18 18:02:04
    Temat: Re: Samochód do 3 tyś
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-18 10:26, Greg pisze:
    > Witam.
    >
    > Jakie autko polecacie do jazdy z przyczepką po drogach polnych, hb lub
    > kombi
    > bo czasmi z tyłu przewożony będzie ul :)
    >
    > autko ma być ekonomiczne, z łatwą dostępnością części oraz pancerne.

    Jak robocze to:
    Citroen C15:
    + budowa z lat 80-tych
    + elektryka prostsza niż w Maluchu
    + wysokie zawieszenie - a dość komfortowe i sympatycznie się prowadzi -
    również poza drogami
    + duża przestrzeń (europaleta się mieści)
    + klasyczny wolnossący Diesel - może pracować również na ON ;)
    + części bez ograniczeń, ale praktycznie nie ma się co psuć.

    - mizerne wykończenie - auto sprząta się wewnątrz karcherem.
    - brak jakichkolwiek "wodotrysków"
    - rdza - szczególnie auta z Nysy - hiszpańskie są prawie nierdzewne przy
    naszych
    - ujemny prestiż na drodze i pod dyskoteką/kościołem
    - ciężko znaleźć niezajechany egzemplarz

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\