-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsf
eed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giga
news.com!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!ne
ws.xlned.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Samochód dla biednych i dla bogatych też
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rt215c$1fi$1@news.icm.edu.pl> <rt23j0$63b$1$horizn@news.chmurka.net>
<rt26f3$nqb$1@dont-email.me> <5ff4a2fd$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<rt2cir$15e2$1@gioia.aioe.org>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Tue, 5 Jan 2021 20:42:28 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rt2cir$15e2$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <5ff4c124$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1609875748 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 83.142.196.21:60676
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2625
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689424
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.01.2021 o 19:53, Poldek pisze:
>> Wniosek - jest o wiele lepszy w NOx w CO średnio lepszy (pięć razy) i
>> gorszy jeśli chodzi o CO2. Teraz pytanie na ile to lepiej tak
>> naprawdę. CO chyba nie jest żadnym problemem w tak homeopatycznych
>> ilościach jak od transportu. NOx?
>
> Podałeś ile CO2, NOx i CO jest generowanych do atmosfery przy produkcji
> prądu w najbardziej emitującej wersji elektrowni.
Oraz największej i najbardziej reprezentatywnej.
> Nie podałeś ile CO2, NOx i CO jest generowanych przy wydobyciu,
> przetworzeniu i dystrybucji paliwa diesel i benzyna.
Oraz przy produkcji i dystrybucji węgla.
>> Pozostaje kwestia pyłu... ale większość od transportu to wtórny
>> podniesiony z gleby - ulice myć i będzie skuteczniej.
>>
>
> "Zmycie" pyłu go nie anihiluje, tylko spłukuje do rzek, dalej do mórz i
> oceanów i dalej do żywności.
Pył wtórny i tak jest. On po porostu jest podnoszony z ziemi. To głównie
pył pochodzenia naturanego (plus z opon i klocków - fakt klocków jest
mniej przy elektrykach). Ponadto jak go zmywasz regularnie a nie
deszczem nawalnym to przechodzi przez oczyszczalnie.
Generalnie samochody na węgiel nie są wcale takie ekologiczne.
Zamieniasz i tak już w sumie niewielką emisję NOx i zupełnie bez
znaczenia CO na mniejszą, za to dokładasz CO2. Pytanie co jest groźniejsze.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.21 20:46 Cavallino
- 05.01.21 21:54 nadir
- 05.01.21 21:59 nadir
- 05.01.21 22:41 ToMasz
- 05.01.21 23:19 Cavallino
- 05.01.21 23:40 nadir
- 06.01.21 01:08 kk
- 06.01.21 01:10 RoMan Mandziejewicz
- 06.01.21 01:14 kk
- 06.01.21 07:54 Cavallino
- 06.01.21 08:51 Shrek
- 06.01.21 10:23 Shrek
- 06.01.21 12:44 nadir
- 06.01.21 12:50 nadir
- 06.01.21 14:47 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=