    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochod dla babci
    Date: Sat, 04 Dec 2010 11:59:52 +0100

    W dniu 2010-12-04 08:53, glang pisze:
> [...]

    Szukam czegoś podobnego, tylko że w niższej cenie, więc podziele się
    tym co wyguglałam, podotykałam ;)

    To był mój 1 as na początku...Właśnie, ponoć ma słaby lakier-blachy.
    Akurat patrzyłam za i30, ale pewnie i20 ma podobnie:
    http://www.autocentrum.pl/autorentgen/hyundai/i30/
    A imo blacha to podstawa. Zrezygnowałam.

    Wydał mi się nieco mały.

    Zdecydowanie niezbyt. Szczególnie wersja podstawowa. Sylwetka
    zewnętrzna ok, ale w środku nie bardzo. Czuć zbicie ceny przez
    materiały wykończeniowe.

    1.0 jak żwawa 'babcia' to może trochę mulić. Niestety w salonie nie
    bylo akurat Yariski, ale jeżeli wykończenie ma podobne do innych
    modeli to mocno bym się zastanowiła.

    > przy takich założeniach do listy dopisałbym KIA. po 5 latach sprzedasz
    > auto z małym przebiegiem na gwarancji a to dla wielu największy atut

    Ten bym się zastanowiła. W salonie nie było KIA Picanto (a to chciałam
    zobaczyć najbardziej) ale wykończenie Kia ceed było ok. Kia Venga też.
    Mojemu bratu spodobała się Kia Soul (wygląd bardziej ala terenówka)
    ale wydała mi sie duża (chociaż niewiele większa od yariski jest).
    Ceny zaczynają się od 49 tyś.
    Opinie na temat kia czytałam dobre.

    Przyglądałam się też Skodzie Fabia. Czytałam, że niektórym nie podoba
    się sylwetka. A mi się spodobała. W skodzie najgorzej, że wersja
    podstawowa to 'taniocha' ale za wszystko dodatkowe trzeba bulić (m.in.
    możliwość wyłączenia poduszek powietrznych pasażera to 200zł!)

    Ale tak naprawdę zakochałam się w Hondzie Jazz - chociaż ceny
    zaczynają się od 47 tyś a wersja 1.4 elegance to 56 tyś. Ale
    wykończenie, wygoda, system składania tylnych siedzeń - to bajka.
    Babcia jak zobaczy będzie chciała. Typowy miejski samochód, chociaż i
    na dłuższe terasy da radę (przy wyprzedzaniu konieczna redukcja
    biegów). Dlatego szukam Hondy używanej. Imo warto się zastanowić, czy
    nie dorzucić parę tyś więcej i Hondy nie kupić.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --