  • 1. Data: 2013-10-23 17:07:12
    Temat: Same sterowniki Huawei E800
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Dostałem w prezencie modem Huawei E800.
    Ma naklejkę z iPlusa i napisane, że 7,2 Mbita ściąganie. Super.
    Jest to modem na Expresscard. Też dobrze.

    Do tej pory używam Merlin XU870, czy jakoś tak i jest też dobrze. Tylko,
    że on ma max. 3.6 Mbit pobieranie.
    Ale pasuje mi, bo zainstalowałem gołe sterowniki modemu i łączę się przy
    pomocy wbudowanego w Windows dial-up networking, czy jakoś tak.
    W każdym razie nie potrzebowałem i nie chciałem instalować żadnych
    partnerów do łączenia, zamulania i szpiegowania.

    Czy da się tak samo z Huawei E800?
    Nigdzie nie mogę znaleźć gołych sterowników do niego.
    Są tylko partnery.
    A może można zainstalować mobilnego partnera, który jak rozumiem zawiera
    sterowniki i potem go odinstalować, ale tak żeby sterowniki zostały?

  • 2. Data: 2013-10-26 21:47:48
    Temat: Re: Same sterowniki Huawei E800
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-10-23 17:07, Poldek wrote:

> [...]
    > A może można zainstalować mobilnego partnera, który jak rozumiem zawiera
    > sterowniki i potem go odinstalować, ale tak żeby sterowniki zostały?

    mozna.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2013-10-27 19:31:24
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    darnok wrote:

    > mozna.

    Coś bliżej?

    Zainstalowałem Mobile Partner od Huawei (nie od Plusa).

    Modem działa i ok, ale...

    a. Program mobile partner można uruchomić tylko na koncie z prawami
    administratora. Próba uruchomienia programu na koncie zwykłego
    użytkownika daje planszę startową i program dalej już nie idzie -
    zawiesza się.
    b. Odinstalowałem program, to odinstalowało też sterowniki modemu.

    Jak to zrobić, żeby sterowniki zostały?

  • 4. Data: 2013-10-28 15:06:21
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-10-27 19:31, Poldek wrote:

> [...]
    >
    > Modem działa i ok, ale...
    >
    > b. Odinstalowałem program, to odinstalowało też sterowniki modemu.

    - na przyklad skopiowac sobie pliki ze sterownikami z folderu w ktorym
    sie zainstalowal MP
    Uzyc ich pozniej.

    - nie odinstlaowayc MP, ale nie uzywac, tylko DialUpu uzywac.

  • 5. Data: 2013-10-28 20:52:01
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    darnok wrote:
    > - na przyklad skopiowac sobie pliki ze sterownikami z folderu w ktorym
    > sie zainstalowal MP
    > Uzyc ich pozniej.

    Zaczyna brzmieć nieźle.
    Teraz jeszcze tylko jak rozpoznać, gdzie są te sterowniki i jak użyć ich
    później.

    > - nie odinstlaowayc MP, ale nie uzywac, tylko DialUpu uzywac.

    Ok. Jeszcze tylko jedno pytanie - dlaczego Mobile Partner nie działa na
    koncie zwykłego użytkownika, a działa na koncie z prawami administratora?
    Aby podrążyć temat zrobiłem tak:
    - odinstalowałem Mobile Partner,
    - zalogowałem się na konto administratora i nadałem uprawnienia
    administratora użytkownikowi Zwykły,
    - zalogowałem się jako Zwykły (ale posiadający w tym momencie nadane
    uprawnienia administratora),
    - zainstalowałem Mobile Partnera,
    - uruchomiłem - działa,
    - zmieniłem uprawnienia użytkownika Zwykły z powrotem na Zwykłego
    użytkownika,
    - restart systemu, zalogowałem się jako Zwykły, już bez uprawnień
    administratora,
    - próba uruchomienia Mobile Partner - nie działa.

  • 6. Data: 2013-10-28 21:11:35
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-10-28 20:52, Poldek wrote:

    > Zaczyna brzmieć nieźle.
    > Teraz jeszcze tylko jak rozpoznać, gdzie są te sterowniki i jak użyć ich
    > później.

    ja mam tu:
    C:\Program Files\Mobile Partner\Driver

  • 7. Data: 2013-10-29 11:23:33
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    darnok wrote:

    > ja mam tu:
    > C:\Program Files\Mobile Partner\Driver

    Czyli skopiować sterowniki z tego folderu, odinstalować Mobile Partner i
    co dalej?

  • 8. Data: 2013-11-12 20:37:41
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    darnok wrote:

    > ja mam tu:
    > C:\Program Files\Mobile Partner\Driver

    Łał - udało się! :-)

    Czyli zainstalowałem Mobile Partner, skopiowałem katalog Driver do innej
    lokalizacji, odinstalowałem Mobile Partner, zainstalowałem same
    sterowniki i wygląda, że działa. Dzięki za podpowiedź.