  • 61. Data: 2022-02-27 20:58:02
    Temat: Re: Samba na telefon
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-27 o 15:02, heby pisze:

    > Odwagi, bracie!

    Ale po co, wszak ty też jesteś wystraszony? :-)

    > Cieszę się że masz grupę z którą możesz sie identyfikować. Jeśli
    > koniecznie chcesz mie tam umieścić, nie widzę przeszkód. To bez
    > znaczenia, co masz do powiedzenia, to tylko usenet, tu się ćwiczy i wali
    > po mordach.

    A ja się ciesze że ty się cieszysz.

    > Nigdy nikogo nie pozdrawiałem w stopce na usenecie.

    > Ale po co?

    Z przyzwoitości. Buce i specjaliści od walenia po mordach w usenecie
    tego nie są w stanie tego pojąć.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2022-02-27 21:15:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/02/2022 20:58, RadoslawF wrote:
    > A ja się ciesze że ty się cieszysz.

    Jak w bajce, powiadam Ci.

    > Buce i specjaliści od walenia po mordach w usenecie
    > tego nie są w stanie tego pojąć.

    Zawsze bawiły mnie posty wszelakich kozaczków typu:

    --
    <Tu wstaw coś, co brzmi jak "ty chuju">

    Pozdrawiam.
    --

    Kultura to podstawa. Tu się muszę zgodzić.

  • 63. Data: 2022-02-28 02:03:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.02.2022 o 09:55, heby pisze:

    > Odwrotnie. Patrz na sprzedaż nowych. Takie 3-4 letnie też się łapią.

    A co mnie obchodzi sprzedaż nowych jak tylko 1 na 5, które posiadam
    działa. I będą tak pewnie działały jeszcze z 5..10 lat. Po co mi nowe.

    > Zaryzykuje, że jedyny problem stanową emeryci i konserwatyści. Akurat
    > elektoras władzy, więc dostaną po bonie na dekoderek.

    > Nie ma takich.

    Dlatego nie potrzeba wprowadzać HEVC.

    > Za chwile wszystkie, dziąki magicznemu pudełku za 100zł. Pewno będą
    > rozdawać, listonosze, przy okazji spisując kto ma abonament ;)

    Nic nie wnosi. Wystarczy pozostawić istniejące rozwiązania. Był w ogóle
    jakiś plan tych zmian 10 lat temu? Nie?

    > Gadacie głupoty. Nadawcy kablowemu nie opłaca się wciskać 1 kanału
    > analogowego w kabel, bo może tam wcisnąc na jego miejsce 5 innych z
    > czego 3 zakodowane cyfrowo.
    >
    > Ale jednoczesnie lata dostarczania takiej telewizji do mieszkań
    > powidują, że nie ma tam czasami telewizorów zgodnych nawet z DVB-T, a co
    > dopiero T2.

    Czasami nie ma, zwykle są.

    > Więc toche w kropce są. pewnie się ugną, i w końcu te analogi
    > wypierniczą gdzie ich miejsce.

    > Pewnie jest.

    > Wątpie. A co do tych co nie mają: bon dostaną i bedą mieli.

    Olejemy TVP i tyle.

    > A okazuje się, że warunkuje. To jest kilka kanałów więcej propagandy na
    > nadajniku naziemnym. Teraz dedykowany kanał będa miały nawet księgowe.

    > I kogo to obchodzi, skoro przemysłowym standardem jest Messanger,
    > WhatsApp, Snapchat. Nastolatki wybrały.

    Ta, chyba w piaskownicy.

    > Nie nalegam.

    > Bo komunikatory to wolny rynek.
    >
    > Czy telefony miałbym cztery? Tak, było takie niebezpieczeństwo, ale na
    > szczęscie tam też jest wolny rynek. Każdy może napisać aplikację na
    > Adroida i iOS. Miej jednak świadomość, że takie plany nie były. Wiele
    > firm w latach 90 starało się utrudnić życie, dostarczajac własne
    > rozwiązania komunikacyjne, niekompatybilne z niczym. Tak, wtedy miałbyć
    > 4 telefony. Na szczęscie tak się nie stało.

    Komunikatory też zaczną bazować na standardach.

    > Słyszałes ostatnio o internecie?

    > Te wolne stadardy nie zawsze stają się powszechnymi standardami. Pliki
    > Worda dalej są standardem, choć nie są wolne i jest inny wolny standard.

    To nie standard tylko zwyczaj, raczej zły ale z braku lepszego nie
    najgorszy.

    > Masz utopijne wizje, mało równoległe z rzeczywistością szarego dnia.
    >
    > Standard, jaki powstanie, to przypadek.

    > Kogo on obchodzi?

    Programistów komunikatorów. Przecież nie użytkowników.

    > Widze, że jesteś na etapie planowania rozwoju ludzkości. "Najlepiej jak
    > by wszycy robili tak, jak mi się wydaje".
    >
    > Czy ja wiem, to chyba tak nie działa w realu.

    > Ja też nie wiem, ale używam. Podpowiem pewną sugestię: na GG zostało
    > kilku moich znajomych. To niszowy system i mało prawdopodobne, aby była
    > atakowany masowo. Niektórzy miewają paranoję.

    > Czyli jednak gospodarka centralnie zarządzana. Brawo, nie wiem dlaczego,
    > ale z każdego prawicoweg konserwatysty zawsze wychodzi po krótkiej
    > rozmowie socjalista wdrażający komunizm.

    Standardy to język komunikacji. Nic nie ma do sterowania. Po prostu
    jakoś trzeba się porozumiewać. Porozumiewać, rozumiesz to słowo?

> [...]
    > szukania nowej drogi dla socjalizmu.

    > Wiele z tych potrzeb stanowi podstawową formę obrony banków przed
    > przewałkami. Przeciez banki nie mają aż takich imbecyli w kierownictwie,
    > żeby używali SMSów, które można ... oh wait...

    > U mnie *za pośrednictwem* banku.

    > Straszne. Mogą zrobić coś lepiej, prościej i szybciej i jest z tego
    > powodu ból dupy. Typowy patrokonserwatyzm.

    > Nie. Masz konto w banku. Bank gwarantuje *jednym* zabezpieczeniem
    > (hasło, token, sms) że Ty to Ty. Od tego momentu nie ma więcej haseł.
    > Masz dostęp do administracji, składania wniosków, zdrowia, recetp.

    W d..e byłeś, g...o widziałeś :-)

  • 64. Data: 2022-02-28 07:25:37
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 26.02.2022 o 23:07, ii pisze:

    > Ludzie młodzi też często wolą normalne życie. Rodzinę itp a nie ciągłe
    > walczenie z nowinkami.

    Owszem, ale statystycznie młodzi łatwiej przyswajają nowinki.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 65. Data: 2022-02-28 14:51:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.02.2022 o 07:25, ALEX MR pisze:

    > Owszem, ale statystycznie młodzi łatwiej przyswajają nowinki.

    To oczywiste, ale skoro i młodzi mają problem z przyswajaniem to z tymi
    rzeczami jest coś nie tak.

  • 66. Data: 2022-03-01 10:47:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-27 o 21:15, heby pisze:

    > Jak w bajce, powiadam Ci.

    > Zawsze bawiły mnie posty wszelakich kozaczków typu:
    >
    > --
    > <Tu wstaw coś, co brzmi jak "ty chuju">

    Mnie bawiły teksty o waleniu po mordzie w usenecie.
    Dokładnie takie jak twój.

    > Kultura to podstawa. Tu się muszę zgodzić.

    No widzisz jednak do czegoś cię przekonałem.
    Czyli pracujemy dalej.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2022-03-01 10:57:39
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 28.02.2022 o 14:51, ii pisze:

    > To oczywiste, ale skoro i młodzi mają problem z przyswajaniem to z tymi
    > rzeczami jest coś nie tak.

    Albo z tymi młodymi.

  • 68. Data: 2022-04-11 15:59:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Feb 2022 21:08:01 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Glupie pisma w urzedzie ... w jednym katalogu.
    > A tu sie okazuje, ze przy kilkuset plikach profesjonalny unix
    > katalog
    > otwiera grube sekundy.
    > A kto w ogole sekretarce wcisnal profesjonalnego unixa do pisania
    > pism
    > urzedowyc ...

    Poproszę o więcej szczegółów? Co to było? AIX?
    Kiedyś na kasie na badanie widziałem OpenBSD.

    --
    Marek

  • 69. Data: 2022-04-11 16:01:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Feb 2022 07:39:01 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Na YT. Serio, to znakimita forma archiwizacji filmów z wakacji.
    > Tak,
    > jest tryb prywatny dla osób z niezbyt wysoką paranoią.

    Tak, dopóki Algorytmy nie stwierdzą, że w Twoich filmach jest za dużo
    "różu" albo zawierają kontent "niezgodny z wytycznymi społeczności"
    (tak nawet w prywatnych). No nie jestem przekonany nawet z
    najmniejszą dozą paranoi, że YT to pewne archiwum.

    --
    Marek

  • 70. Data: 2022-04-11 16:08:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Apr 2022 15:59:02 +0200, Marek wrote:

    > Poproszę o więcej szczegółów? Co to było? AIX?

    Jesli mnie skleroza nie myli, to SCO.

    > Kiedyś na kasie na badanie widziałem OpenBSD.

    "na kasie" to chyba ma jakis sens.

    A tu chodzi o pisma urzędowe, czyli cos ala Word na terminalu
    ASCII ... tzn Word bylby dla pani najprostszy, ale dostala
    terminal do Unixa.

    A tu z innego urzędu
    https://historiainformatyki.pl/skan.php?doc_id=1306&
    type=plik&id=1&mime=application/pdf&for_download=1

    "W wielu firmach i instytucjach pojawiły się na biurkach terminale
    znakowe wyświetlające formatki baz danych.
    ,,Piętą Achillesową" było jednak oprogramowanie biurowe - a w
    szczególności obsługa polskiego środowiska. Urząd Wojewódzki w
    Krakowie otrzymał nawet nieodpłatnie
    oprogramowanie ,,Microsoft Word for SCO Unix" (o numerze wersji 5.x),
    ale kompletnie nie nadawało się ono
    do wprowadzenia ,,polskich liter". "

    J.