  • Data: 2011-05-27 20:58:23
    Temat: Re: Sakwy trące po samochodach
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 May 2011 22:34:57 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > Bo zawsze moze mu sie zechciec zmienic pas bez patrzenia w lusterko.
    > Chociaz ja wyprzedzam, gorzej jak jedzie obok drugiego samochodu z ta
    > sama predkoscia.

    Przy wyprzedzaniu z lewej też może zajść taka sytuacja. :-) Ja tam
    wyprzedzam z tej, z której jest miejsce. A jak jedzie obok drugiego z tą
    samą prędkością to raczej żaden z nich nie zmieni pasa więc jak jest
    środkiem miejsce to można.

    Najgorzej jest jak bardzo powoli wyprzedza :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik