  • Data: 2011-05-28 22:27:45
    Temat: Re: Sakwy trące po samochodach [OT]
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-23 00:51, AZ pisze:

    > Sytuacja z dzis na S8 do Wawy, jedzie lewym pasem samochod 10 km/h
    > szybciej niz prawy, za nim robi sie kolejka ale po co zjechac. Przeciez
    > on wyprzedza samochod 500m przed nim, a nie daj boze by musial pozniej
    > przed nim zwolnic o te 10 km/h a to juz koszta, paliwo, klocki. Wolno
    > mu.

    Wczoraj mialem taka akcje z jakas baba ktora jechala jakims gownem lewym
    pasem i 40tka (moze mniej, tam gdzie zwykle zapina sie 70 i wiecej), po
    prawej ciezarowka i ani szansy zeby wyprzedzic zawalidroge. Mrygam,
    trabie, wlaczam kierunek, cisne slalomem a baba swoje, nie przyspieszy i
    nie zjedzie (kto takiej p... dal prawko to nie wiem). W koncu ciezarowka
    skrecila w prawo wiec wyprzedzilem z prawej, przed babe i jechala za mna
    20km/h przez jakies 2km. Inaczej debili rozumu nie nauczysz.

    70% jezdzacych tym kraju czymkolwiek co ma silnik wyslalbym na ponowny
    egzamin. Co najmniej.

    Pzdr
    PS: i zeby bylo NT - jazda motocyklem w Rzymie i Neapolu mi sie podobala
    - tam to dopiero hardcore a czy z sakwami czy bez to bez roznicy :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki