  • 21. Data: 2009-05-14 11:28:08
    Temat: Re: Sakwy do sporta
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Tak jak wczoraj Spider napisal w gre wchodzi tylko wor/torba na siedzenie za
    > mna.

    Jeśli chodzi o wór to demobil się kłania-zanabyłem spore wory z
    impregnowanego płótna,chyba przeprowadzkowe na dobytek żołnierza,za całe
    5 zł za szt:-),nie szkoda jak się przypali:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2009-05-14 12:43:37
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.05.2009 Tytus z Fabryki <f...@0...pl> napisał/a:

    > Mi wystarczy 30 l plus 15 l na baku

    Mam tankbag kappa taki powiększany jak się rozsunie suwak, w wersji mini
    ma z 15~18cm wysokości zależnie od zapakowania. Targam go na co dzień z
    laptopem 12", teczką z papierami + 2 para rękawic kondon na deszcz, itp.
    Da się wepchnąć jeszcze butelkę wody i parę bułek. Dopiero po
    "powiększeniu" ogranicza znacząco możliwość schowania się za owiewką.
    Na tył mam torbę givi taką w kształcie rolki z gumkami i kilkoma
    dodatkowymi paskami i zaczepami. Przy odrobinie kombinacji zmieścił się
    w tym, zestaw "oficjalny" + bielizna na 2 dniową imprezę do hotelu dla
    2 osób z podstawowymi przyborami toaletowymi, (w tym kosmetyczka;))
    i buty.

    Przelot ok. 250km w jedną stronę, w 2 osoby. Ograniczenie prędkości
    podróżnej z tym majdanem występowało, ale ciągle znacznie powyżej tych
    dopuszczalnych 130 na autostradzie. Upchane na F4. Tankbag na magnesy
    dodatkowych pasków z premedytacją nie używam, torba zapięta gumkami,
    paskami i złapana pająkiem, o co się dało.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 23. Data: 2009-05-14 13:09:22
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote in message

    > Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam
    > gorne wydechy. Nadadza sie siakies takie zwykle czy trzeba bedzie kocyka
    > podkladac???

    Ty a takie:
    http://tinyurl.com/pvmyyw
    Pod to raczej nie trzeba bedzie.
    I ma ok 35 litrow, wiec tyle ile w sumie potrzebujesz.

    Co do wora plecakowego mialem na mysli taki:
    http://tinyurl.com/q5ylrw
    Tani jak na 100% waterproof.

    A co do wora to ja myslalem o takim:
    http://tinyurl.com/pr4vbe

    A co do tego, ze w deszczu nie latasz to...
    a co jak spadnie wew trasie???
    Poza tym te wory gwarantuja bardzo
    wysoka kurzo/syfo odpornosc.
    No chyba ze bedzie sie je testowac jak ten idiota
    w TVN turbo w gadzet labolatorium czy jakos
    tak, no ale przypadkow zdebilnienia nie rozpatrujemy.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 24. Data: 2009-05-15 05:55:15
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***"Spider A.J."

    ***Ty a takie: http://tinyurl.com/pvmyyw

    Cos nie dziala - strona glowna Louisa wyskaka

    *** A co do wora to ja myslalem o takim:
    > http://tinyurl.com/pr4vbe

    A mi to wpadlo w oko:
    http://www.allegro.pl/item628417075_torba_na_motocyk
    l_firmy_buse_solidna_40_litrow.html
    glownie ze wzgledu na to wzdluzne pakowanie i rozmiar ktory nie poszerzy
    moto

    *** A co do tego, ze w deszczu nie latasz to...
    a co jak spadnie wew trasie???

    To nie jade dalej...i zastanawiam sie gdzie zlozyc protest i jaka znalesc
    podstawe prawna zeby przyjebac tym tam na gorze, nie na darmo mam na owiewce
    husarzyka :)

    T.

    P.S. Wczoraj odkrylem ze mam w VTR orginalny bagaznik