  • 1. Data: 2009-05-13 10:48:11
    Temat: Sakwy do sporta
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam
    gorne wydechy. Nadadza sie siakies takie zwykle czy trzeba bedzie kocyka
    podkladac???
    Wiem ze to niemozliwe ale najchetniej posluchalbym praktykow...
    Aha i lubie zapierdalac

    Tytus VTR

  • 2. Data: 2009-05-13 11:11:52
    Temat: Re: Sakwy do sporta
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > podkladac???
    > Wiem ze to niemozliwe ale najchetniej posluchalbym praktykow...

    se od razu wyklej folia boczki nadwozia, coby nie poobcierac lakieru -
    taka specyfika sakwow na plastikach... no chyba ze chcesz potem oddac do
    malowania jednemu panu z tutej, co jest wybitnym i tanim lakiernikiem ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-05-13 11:34:16
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości
> [...]
    > podkladac???
    > Wiem ze to niemozliwe ale najchetniej posluchalbym praktykow...

    Tytus, Ty masz normalne wydechy, a nie górne. Do takich wydechów
    to ja zakładałem w busie pełny stelaż z płytą i 3 plastikowe kufry. Wszystko
    dolna pólka cenowa (fajfstars albo coś w ten desen). Taki zestaw jeździł
    pod 260 i nie odpadał.
    Natomiast w DL-u miałem wysokie wydechy w osłonie termicznej i sakwy.
    Na tych osłonach przynitowałem ministelażyki dystansowe o wymiarach
    ~ 7cm*20cm i to zapewniało mi niesmażeniesię towaru w sakiewkach oraz
    możliwość dodatkowej stabilizacji sakw. Jeździło to razem tyle co DL czyli
    220 i dawało radę.
    Zdjęcia mogę pokazać na TiTM

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 4. Data: 2009-05-13 11:48:53
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***"Ireneusz Dyła"

    Tytus, Ty masz normalne wydechy, a nie górne.

    Czekaj pojde sprawdze moze sie cos zmienilo......

    ....juz jestem, jednak mam gorne, tuz obok plastikow
    dokladnie takie:
    http://www.tinyurl.pl/?3FUrw4GH

    *** Do takich wydechów to ja zakładałem w busie pełny stelaż z płytą i 3
    plastikowe kufry.

    Do przeguba pasowaly, ale nie oszpece kanarka siakimis stelazami...widzialem
    taka z centralnym...brrr makabra.

    ***Natomiast w DL-u miałem wysokie wydechy w osłonie termicznej i sakwy.

    No i widzi mi sie ze turystyki trza bedzie siakie oslonki wykombinowac albo
    wygodny plecak, ale z plecakiem jest problem. Ostatni wyjazd do Lodzi
    uswiadomil mi mialkosc materii, porwalem kryty suwak w Wolfgangu - znaczy
    sie opor powietrza tak negatywnie na niego wplynal. Dopoki sie nie klade na
    zbiorniku jest OK, troche szkoda bo to moj ulubiony Wloczykij 29

    *** Zdjęcia mogę pokazać na TiTM

    Dafaj zrobimy ruch u Kefira

  • 5. Data: 2009-05-13 12:00:54
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 13 May 2009 13:48:53 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z Fabryki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Do przeguba pasowaly, ale nie oszpece kanarka siakimis stelazami...widzialem
    > taka z centralnym...brrr makabra.

    Mozesz zainteresowac sie stelazami SW-Motech , ktore sie nazywaja
    AluRack. Ceny dosc wysokie, ale maja ten plus ze sie je bardzo szybko
    demontuje.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2009-05-13 12:16:28
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    >
    > Czekaj pojde sprawdze moze sie cos zmienilo......
    >
    > ....juz jestem, jednak mam gorne, tuz obok plastikow

    uomatko!, do _takich_ wydechów sakwy? toż czaby stelaż, bo inaczej
    zjarasz, a jak stelaż - to raczej kufry bym kładł, bo cała "przewaga"
    sakw (szybki demontaż i ładna prezencja moto po tym) fpi*** (IMHO)

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-05-13 12:32:22
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote

    > ....juz jestem, jednak mam gorne, tuz obok plastikow
    > dokladnie takie:
    > http://www.tinyurl.pl/?3FUrw4GH

    Proponowalbym potezny
    worek, po pierwsze latwo go przymocowac,
    po drugie jest sie o co opierac, po trzecie
    latwo sie z niego cos wyjmuje bokiem,
    i co wazne nie ma miejsca dla plecaczka :-)
    Wiec nie potrzebujesz dodatkowych
    70 litrow na waciki i szpilki, i to wszystko
    co tam jest niezbedne zeby przespac
    dwie noce pod namiotem wsrod
    bandy facetow ktorzy gadaja tylko o motorach.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 8. Data: 2009-05-13 12:42:52
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    uomatko!, do _takich_ wydechów sakwy? toż czaby stelaż, bo inaczej zjarasz,
    a jak stelaż - to raczej kufry bym kładł, bo cała "przewaga" sakw (szybki
    demontaż i ładna prezencja moto po tym) fpi*** (IMHO)

    No to jestem w czarnej dupie...a moze azbestowy kocyk na wydechy ???
    BTW do czego ten stelaz zamontowac??? subframe tam lekko smiesznawe jest...

    P.S. Centralna sakwe to mnie na 100% zdmuchnie

  • 9. Data: 2009-05-13 12:59:22
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***"Spider A.J."
> [...]
    > co tam jest niezbedne zeby przespac
    > dwie noce pod namiotem wsrod
    > bandy facetow ktorzy gadaja tylko o motorach.

    Do faqu z tym...:)

  • 10. Data: 2009-05-13 14:50:31
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > BTW do czego ten stelaz zamontowac??? subframe tam lekko smiesznawe jest...
    > P.S. Centralna sakwe to mnie na 100% zdmuchnie

    szukałbym stelaża (z opcją wykonania go samemu) pod centralny kufer

    nie wiem jak tam we VTR ze subframe (buza też miała z tym problemy) ale
    ja, po podobnych jak Twoje dywagacjach, akurat takie rozwiązanie
    wybrałem i sie sprawdza. I ani nie pakuję max 5 kg do kufra, ani nie
    jeżdżę z nim <130kmh... ;-)

    --

    pozdr
    pj