  • Data: 2009-05-14 07:09:33
    Temat: Re: Sakwy do sporta
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote

    > Tak jak wczoraj Spider napisal w gre wchodzi tylko wor/torba na siedzenie
    > za mna.

    Pisalem o tym jak najbardziej powaznie pomimo formy.
    Wor ma te przewage nad torba ze latwo sie mu
    zmienia litraz, nic ci po bokach
    nie zwisa jak z osla, jest 100% wodoodporny,
    relatywnie za darmo i przy pomyslanym zaladunku
    nie trzeba go za kazdym razem odpinac
    zeby wyjac potrzebe rzeczy
    co za tym idzie
    mozna go naprawe solidnie przymocowac.

    > Od dzis rozpoczynam testy z nowym plecakiem + pokrowiec bo to chyba bedzie
    > najlepsze rozwiazanie

    Szczerze mowiac nie widze Cie po dlugiej
    powiedzmy 400-500 podrozy z ciezkim plecakiem
    w pozycji motocyklowej, kregoslup zrobi
    "o kurwa". Sa tez takie wory z szelkami
    dosc wysoko, ktore mozna postawic za
    soba a szelki jedynie trzymaja go na miejscu
    nie obciazajac zbytnio ciezarem.
    Nie testowalem, mnie wystarcza zwykly
    wor ok. 70 litrow zlapany czterema gumami
    i pajakiem dla pewnosci i po to ze pod niego
    mozna wsadzic np. butelke z kola czy inna szmate.
    Jak jade sam to przypinam go tuz za soba i mam
    oparcie :-) jak w cruiserze.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)