  • Data: 2009-05-13 18:35:19
    Temat: Re: Sakwy do sporta
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 12:48, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam
    > gorne wydechy. Nadadza sie siakies takie zwykle czy trzeba bedzie kocyka
    > podkladac???
    > Wiem ze to niemozliwe ale najchetniej posluchalbym praktykow...
    > Aha i lubie zapierdalac

    do 200 musisz się ograniczać jak równa droga, około 150-160 jest ok.
    mam cos takiego: <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    cPath=343_354_350&products_id=20574>,
    kiedyś wyskoczyłem sobie w góry na tydzień a później dociążyłem bagaż
    trzydziestoma flaszkami to mi się znacznie lepiej jechało,
    pomijając drobny fakt że w okolicy morskiego oka poślizgnęłem się na
    końskim gównie i wyleciałem z zakrętu,
    o bocznych torbach przy tych wydechach zapomnij, a górny musi/
    powininen być dociążony,
    a szybkie mocowanie wsadź między bajki, niby ma to klipsy, ale trzeba
    to wiązać jeszcze własnymi taśmami, inaczej odfrunie albo się urwie.
    Nie stracza ci torba na bak?
    co do naklejek na bak, to bez stelaża ty bardziej się obawiaj czy ci
    plastik nie pęknie a nie tam rysę zrobi :)

    --
    wiadro
    G.Ż.