eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSachsenring Moto GP fotografowanie - czy ma ktos doswiadczenia?Re: Sachsenring Moto GP fotografowanie - czy ma ktos doswiadczenia?
  • Data: 2011-07-19 19:32:42
    Temat: Re: Sachsenring Moto GP fotografowanie - czy ma ktos doswiadczenia?
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "KLOSZ" Kilka fotogniotow popelnionych na wyscigu mozna zobaczyc tutaj:
    > https://picasaweb.google.com/KonKLOSZ/MotoGPSachsenr
    ing2011T2

    Wiem ze jest tu kilku takich co powiedzieliby po co takie dluzyzny...
    bo przeca jan szaranowicz opisal to znakomicie...

    ale mnie sie zajebiaszczo podoba, co wiecej jest wewtym dynamika tych
    zawodow.

    --
    Tytus
    żółta motorynka