  • Data: 2009-10-02 07:50:56
    Temat: Re: Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ha4a7p$58f$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jak ona może być spiskowa skoro o niej tak głośno ? :-)
    > Farfał był popierany przez Grada - obecnego ministra.

    Wiadomo.

    > Twoje zdanie sugeruje że poprawiła się sytuacja bo odwołano Farfała, który
    > był tam z błogoslawieństwa rządzącej partii.

    Nie - był tam z błogosławieństwa skoku na telewizję PIS, LPR i SO.
    Które później się pożarły.

    > To raczej tej rządzącej parti porażka - ta "poprawa".

    A to inna sprawa. skoro PIS z LSD dokonało ponownego skoku na TVP i ten się
    udał, to dla ich oponentów jest to porażka.
    Wiadomo też, że PO woli aby TVP była jak najsłabsza, zwłaszcza TVP w rękach
    PIS, bo wtedy większe znaczenie mają sprzyjające im media prywatne.

    To jest ten wielki spisek, który wietrzyłeś w swoich elaboratach?
    I którego nie chciałeś wprost opisać w dwóch zdaniach?

    > Przyznałeś nawet (jeśli nie pomyliłem i źle nie zapamietałem) że owszem
    > hamują.
    > No to gdzie tu spisek ?

    No właśnie nie wiem.
    Jak Cię pytałem o co chodzi w Twoich bzdetach, to wolałeś próbować mnie
    obrazić niż to jasno napisać.