  • Data: 2009-10-02 07:30:52
    Temat: Re: Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zauważyłeś, że sytuacja się w międzyczasie zmieniła, Farfał stracił
    > władzę w TVP, wycofano wniosek TVP robiący tyle zamieszania i DVB-T jednak
    > wystartowało i tylko Ty nadajesz ciągle swoją spiskową teorię?

    Jak ona może być spiskowa skoro o niej tak głośno ? :-)
    Farfał był popierany przez Grada - obecnego ministra.
    Twoje zdanie sugeruje że poprawiła się sytuacja bo odwołano Farfała, który
    był tam z błogoslawieństwa rządzącej partii.
    To raczej tej rządzącej parti porażka - ta "poprawa".
    No nie wiem jak tu tłumaczyć sprawy ludziom mającym swoje idee fix.
    Powtarzam oststni raz: spisku nie ma bo u nas władza nawet robiąca coś wbrew
    dobru ospołecznemu nie musi się ukrywać - wystarczy "przezcznik" prasowy.
    DVB-T jednak wystartowało BO KIEDYŚ MUSIAŁO.
    Problem jest że DOPIERO TERAZ.
    A i to wystartowało smętnie bo harmonogram pisano z sufitu dzięki czemu
    teraz krakowski nadajnik DVB-T odpoczywa bo "się nie zgadza z
    harmonogramem".
    Dziwne bo harmonogram mówi "nie później niż".
    Nikt nie broni zrobić jakiegoś etapu WŁĄCZANIA wcześniej.
    A jednak nadajnk milczy. Milczy bo może. I tu jest właśnie całe clou sprawy.
    Robi się WSZYSTKO CO MOŻNA by to DVB-T szło jak najwolniej.
    I "wielki sukces startu DVB-T" jednak tego nie zmienia.
    Jeśli Ty czy przedpisca tego nie rozumiecie lub rozumieć nie chcecie (nie
    wnikam w analizy ludzkich poczynań) to nie mój problem.
    Jeśli ktoś wierzy w krasnolidki to jego problem.
    Ktoś inny może nie wierzyć w fale radiowe i to też jego problem.
    Można też nazwać osobę pokazujacą EFEKTY działania fal radiowych jako
    "piewcę teorii spiskowej".
    No bo kto widział falę radiową........
    Dlatego nie żądaj ukazania fali radiowej. Nie żądaj abym pokazał jakiś
    "dokument" gdzie się "spiskowcy" krwią podpisali - i wtedy uwierzysz bo to
    corpus delicti.
    Niestety jak z falami radiowymi - pewne sprawy zwykły czlowiek może
    obserować jedynie po efektach istnienia tej sprawy.
    Tu mamy do czynienia z hamowaniem DVB-T (sprawę "po co" mamy chyba
    omówioną).
    Przyznałeś nawet (jeśli nie pomyliłem i źle nie zapamietałem) że owszem
    hamują.
    No to gdzie tu spisek ?
    To jest polityka.
    A że ja tylko ukazuję rozbieżnosć życia z głoszonymi ideałami...
    No cóż. Każdy ma prawo do swego zdania.
    Ciekawe tylko czy o sprawie blidy też mówisz "teoria spiskowa". O aferze
    łówców skór niektórzy też przez pewien czas tak mówili. Wszak "to niemożliwe
    aby aż cos takiego się działo".
    A sprawa Samsona. Spisek przeciw niemu ? kto go zawiazał i po co ?
    A sprawa (będę złośliwy) Poznańskich Słowików czy abp. Paetza ?
    Jakież to osbistosci mówiły o spisku wówczas. Dziś jest po procesach
    karnych. Czy Wysoki Sąd też brał udział w spisku ?
    "Nie bądź Pan Katarynka i nie powtarzaj się Pan".
    vari