eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySZ68187Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Artur Miller <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
    Date: Mon, 30 Jun 2014 13:35:07 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 82
    Message-ID: <lori1b$nqh$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl> <2...@m...mx>
    <loc6ka$me6$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <locb96$5ul$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <locdbc$qte$8@dont-email.me> <n9dbhjtsqybr$.1pl2cj5ops5y7.dlg@40tude.net>
    <53aa67a2$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
    <lodqge$aa8$1@usenet.news.interia.pl>
    <53aa8750$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <loeq9s$e55$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <lon2p3$5dr$1@usenet.news.interia.pl> <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
    <lonoqh$jf5$1@usenet.news.interia.pl> <looga1$if9$1@node2.news.atman.pl>
    <1mzf1bkpwqdqh$.ybq050e5kzyj$.dlg@40tude.net>
    <lopghd$b6m$1@usenet.news.interia.pl>
    <c78af7fxheyj$.1m7skkmek02of$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 188.146.38.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1404128107 24401 188.146.38.248 (30 Jun 2014 11:35:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jun 2014 11:35:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <c78af7fxheyj$.1m7skkmek02of$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537150
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-30 09:05, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 29 Jun 2014 18:57:16 +0200, Artur Miller napisał(a):
    >> W dniu 2014-06-29 12:06, J.F. pisze:
    >>> Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
    >>> 14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.
    >>>
    >>> Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
    >>> a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
    >>> potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
    >>> kolej placisz. Teraz sie zmienilo.
    >>
    >> jesli zamiast Terespola zrobimy Brześć (da się), to robi się jedna.
    >
    > Znaczy sie wysadzac po radzieckiej stronie ?
    > A oni beda chcieli zainwestowac w terminal ?

    Jest specjalna strefa celna w Brześciu, a cała infrastruktura potrzebna
    do załadunku TIRa, to ... bocznica i 500 metrów kw utwardzonego placu.

    >
    >>> b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
    >>> Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
    >>> celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
    >>> 18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.
    >>
    >> na pociąg wchodzi 24 TIRy plus 2 wagony osobowe (spanie). to jest pół
    >> godziny na załadunek całego pociągu.
    >
    > Ja tam przyzwyczajony ze w towarowych to "a tych wagonow jest ze 40".
    > A swoja droga wagon kuszetki to chyba wiecej niz 24 osoby miesci ...
    > no chyba ze spanie i jedzenie ...

    moja kalkulacja była w opcji "exclusive" czyli 1 przedział na głowę. w
    koncu człek musi sie wyspać jak chce dalej jechać, więc chrapiący
    towarzysz mu niepotrzebny :)

    >
    > I nie chodzi o zaladunek, tylko zebranie - odprawa celna tira trwa
    > dlugo, ekip celnikow jest wiecej, ale podejrzewam ze w Brzesciu czy
    > Terespolu nie przepuszczaja jednego tira co minute.
    > A te co przepuszczaja, to nie wszystkie ze Slubic przyjechaly.
    > Wiec trzeba poczekac na uzbieranie tych 24 ...
    >

    nie czekamy aż się uzbiera, nie robimy łapanki, tylko zbieramy
    rezerwacje wcześniej. to już w gestii kierowcy i przewoźnika, żeby
    zdążyc. ale to temat organizacyjny raczej.

    >>> Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
    >>> tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
    >>> dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.
    >>
    >> Wagon z TIRem prawie ;) mieści się w skrajni. na wysokość wchodzi,
    >
    > Prawie robi roznice :-)
    > Ostatnio w Warszawie 5cm decydowalo,

    dlatego wspomnialem o tych dwóch konkretnych liniach. E20 i E30. Tam
    wystające rogi nie przeszkadzają pod warunkiem, ze na wysokość się
    mieści. I to są niestety wszystkie linie w PL, gdzie dopuszczony jest
    taki transport. W sumie więcej nie trzeba.

    >
    >> wystaje tylko na narożnikach (jeśli zastosujemy wagony Saadkms albo
    >> Sdmmrs). Na liniach E20 i E30 nie ma z tym problemu, można tak jeździć.
    >> Problemy personalne pominę, nie są natury technicznej :)
    >
    > Jak na wagonach beda krasc bardziej niz na parkingach, to szybko
    > zrezygnuja z tej drogi.
    >

    pociąg w sumie głównie jedzie, kradną gdy stoi. na postojach dałoby się
    dogadać formalnie z SOKiem.


    Temat takiego transportu mialem rozpracowany dość szczegółowo, od strony
    formalnej, technicznej i organizacyjnej, wraz ze szczegółowym
    biznesplanem i badaniem rynku. Gdyby ktoś miał wolny milion EUR do
    zainwestowania, to chętnie powrócę do tematu :) info na priv poproszę :)

    @

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: