-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Artur Miller <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
Date: Mon, 30 Jun 2014 13:35:07 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 82
Message-ID: <lori1b$nqh$1@usenet.news.interia.pl>
References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl> <2...@m...mx>
<loc6ka$me6$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<locb96$5ul$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<locdbc$qte$8@dont-email.me> <n9dbhjtsqybr$.1pl2cj5ops5y7.dlg@40tude.net>
<53aa67a2$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
<lodqge$aa8$1@usenet.news.interia.pl>
<53aa8750$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
<loeq9s$e55$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<lon2p3$5dr$1@usenet.news.interia.pl> <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
<lonoqh$jf5$1@usenet.news.interia.pl> <looga1$if9$1@node2.news.atman.pl>
<1mzf1bkpwqdqh$.ybq050e5kzyj$.dlg@40tude.net>
<lopghd$b6m$1@usenet.news.interia.pl>
<c78af7fxheyj$.1m7skkmek02of$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 188.146.38.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1404128107 24401 188.146.38.248 (30 Jun 2014 11:35:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jun 2014 11:35:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <c78af7fxheyj$.1m7skkmek02of$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537150
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-06-30 09:05, J.F. pisze:
> Dnia Sun, 29 Jun 2014 18:57:16 +0200, Artur Miller napisał(a):
>> W dniu 2014-06-29 12:06, J.F. pisze:
>>> Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
>>> 14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.
>>>
>>> Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
>>> a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
>>> potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
>>> kolej placisz. Teraz sie zmienilo.
>>
>> jesli zamiast Terespola zrobimy Brześć (da się), to robi się jedna.
>
> Znaczy sie wysadzac po radzieckiej stronie ?
> A oni beda chcieli zainwestowac w terminal ?
Jest specjalna strefa celna w Brześciu, a cała infrastruktura potrzebna
do załadunku TIRa, to ... bocznica i 500 metrów kw utwardzonego placu.
>
>>> b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
>>> Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
>>> celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
>>> 18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.
>>
>> na pociąg wchodzi 24 TIRy plus 2 wagony osobowe (spanie). to jest pół
>> godziny na załadunek całego pociągu.
>
> Ja tam przyzwyczajony ze w towarowych to "a tych wagonow jest ze 40".
> A swoja droga wagon kuszetki to chyba wiecej niz 24 osoby miesci ...
> no chyba ze spanie i jedzenie ...
moja kalkulacja była w opcji "exclusive" czyli 1 przedział na głowę. w
koncu człek musi sie wyspać jak chce dalej jechać, więc chrapiący
towarzysz mu niepotrzebny :)
>
> I nie chodzi o zaladunek, tylko zebranie - odprawa celna tira trwa
> dlugo, ekip celnikow jest wiecej, ale podejrzewam ze w Brzesciu czy
> Terespolu nie przepuszczaja jednego tira co minute.
> A te co przepuszczaja, to nie wszystkie ze Slubic przyjechaly.
> Wiec trzeba poczekac na uzbieranie tych 24 ...
>
nie czekamy aż się uzbiera, nie robimy łapanki, tylko zbieramy
rezerwacje wcześniej. to już w gestii kierowcy i przewoźnika, żeby
zdążyc. ale to temat organizacyjny raczej.
>>> Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
>>> tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
>>> dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.
>>
>> Wagon z TIRem prawie ;) mieści się w skrajni. na wysokość wchodzi,
>
> Prawie robi roznice :-)
> Ostatnio w Warszawie 5cm decydowalo,
dlatego wspomnialem o tych dwóch konkretnych liniach. E20 i E30. Tam
wystające rogi nie przeszkadzają pod warunkiem, ze na wysokość się
mieści. I to są niestety wszystkie linie w PL, gdzie dopuszczony jest
taki transport. W sumie więcej nie trzeba.
>
>> wystaje tylko na narożnikach (jeśli zastosujemy wagony Saadkms albo
>> Sdmmrs). Na liniach E20 i E30 nie ma z tym problemu, można tak jeździć.
>> Problemy personalne pominę, nie są natury technicznej :)
>
> Jak na wagonach beda krasc bardziej niz na parkingach, to szybko
> zrezygnuja z tej drogi.
>
pociąg w sumie głównie jedzie, kradną gdy stoi. na postojach dałoby się
dogadać formalnie z SOKiem.
Temat takiego transportu mialem rozpracowany dość szczegółowo, od strony
formalnej, technicznej i organizacyjnej, wraz ze szczegółowym
biznesplanem i badaniem rynku. Gdyby ktoś miał wolny milion EUR do
zainwestowania, to chętnie powrócę do tematu :) info na priv poproszę :)
@
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.14 21:08 J.F.
- 01.07.14 10:21 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:28 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:43 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:54 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:57 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:59 NetiaAbonent
- 01.07.14 11:04 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:31 NetiaAbonent
- 03.07.14 16:28 Alf/red/
- 03.07.14 21:39 Grześ
- 03.07.14 21:41 Grześ
- 04.07.14 10:50 Cavallino
- 04.07.14 11:19 Jacek
- 04.07.14 11:46 Wojtus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=