  • Data: 2010-11-15 10:29:57
    Temat: Re: SX4 / Sedici czy warte uwagi ?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jackare napisał:

    > Się zastanawiam. Pewnie w przyszłym roku czeka mnie niestety wymiana
    > samochodu. Dotychczas nastawiałem się na i30, ale w oko wpadły mi też
    > modele z tytułu.
    Czemu niestety? :-)
    > Użytek zupełnie przeciętny "domowy" więc 95% do 98% jazdy to miasto.
    > Przebiegi 20-30 tyś rocznie. Rodzina 2+1. Auto ma być wygodne i
    > nieuperdliwe w eksploatacji - tak jak obecne: na maksa nudne swa
    > bezawaryjnością i przypominające o fakcie że się ma samochód tylko tym
    > że trzeba go zatankować, ubezpieczyć i raz w roku podjechać na przegląd.
    > Po prostu "przezroczyste" w eksloatacji.
    Kolezanka z pracy ma fiata 4x4 + LPG i nie narzeka na spalanie jak i na awaryjnosc
    tego autka dla
    kobiet. Jednak jesli szukasz auta dla rodziny 2+1 to zapomnij o bagazniku w tym
    aucie(chyba niecale
    270l), w Twingo jest pakowniejszy bo przesuwana jest kanapa, nie wspomne o innych
    miejskich autkach
    i to nawet nie kombi nie mowiac juz o kompaktach a cena taka sama lub nizsza :-)
    Tak to tylko w Erze :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde