-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5c5ef01c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<5c6070a8$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<q3pv7a$bpc$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<q3q5mj$skf$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<q3rjj1$a27$1$Adam@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <q3rjj1$a27$1$Adam@news.chmurka.net>
Subject: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
Date: Mon, 11 Feb 2019 13:06:09 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <5c616579$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.19.101
X-Trace: 1549886841 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 496 83.26.19.101:61482
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649835
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q3rjj1$a27$1$A...@n...chmurka.net...
W dniu 2019-02-11 o 00:30, PiteR pisze:
>> Diesle wymagają dobrych materiałów i dokładniejszej obróbki. W
>> czasach
>> tandety to ucierpi pierwsze. Lekkie zużycie, brak kompresjii już
>> problemy z zapalaniem.
>Kompresję to musiałeś mieć w czasach mechanicznych pomp rzędowych
>albo rotacyjnych.
>Już silniki z zasilaniem common-rail, a tym bardziej z wielofazowym
>wtryskiem piezo mają kompresję niewiele wyższą, niż dawne benzyniaki.
Jakos watpie. Zasada dzialania diesla az tak sie nie zmienila.
Jakies dane ?
>Osobiście częściej mi się zdarza słyszeć o problemach z zapłonem,
>odpalaniem czy pracą właśnie w benzynie, niż w dizlu.
Ale zima w Suwalkach czy nie ? :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.19 13:15 Adam
- 11.02.19 13:27 J.F.
- 11.02.19 14:25 z
- 11.02.19 14:31 z
- 11.02.19 14:32 J.F.
- 11.02.19 14:35 z
- 11.02.19 14:53 JDX
- 11.02.19 15:05 z
- 11.02.19 15:40 s...@g...com
- 11.02.19 15:51 s...@g...com
- 11.02.19 16:00 T.
- 11.02.19 16:02 r...@k...pl
- 11.02.19 17:53 z
- 11.02.19 17:58 Cavallino
- 11.02.19 17:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security