  • Data: 2009-08-17 15:58:51
    Temat: Re: SV650S vs FZ6
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > ER6 ma poważną wadę: wygląda jak UFO. Nie wiem, co to za moda na
    > "odlotowe" przednie lampy, ale kilka nowych motocykli przez to od razu
    > jest u mnie zdyskwalifikowanych.
    >
    > MN
    Eh, poczekaj az nowa beemka (S 1000 RR) zacznie sie pojawiac na ulicach.
    Albo bedziesz mial powazne problemy zoladkowe albo sie przyzwyczaisz:)
    Nie dosc ze lampa przednia jest ni w piec ni w oko (kazda inna) to
    motozykl z prawej i lewej strony ma inne owiewki. Wiem, ze nie pierwszy
    i pewnie nie ostatni ale ten cos jakis za bardzo asymetryczny mi sie
    widzi...

    --
    Qlfon, Kraków