  • 1. Data: 2011-02-16 16:23:52
    Temat: SV650 na wtrysku do 10kPLN - czy to możliwe?
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Witam szanowne Grono.

    W zeszłym roku ze smutkiem na sercu pożegnałem swoje pierwsze moto
    (Kawasaki Zephyr 550 '91). Towarzyszył mi przez prawie pełne 3 sezony,
    jednak w trakcie przygody z tym moto było mi dane przejechać się
    kilkoma innymi i okazało się że najbardziej podpasowała mi Suzuki
    SV650 - w dowolnej wersji S/N. Ważne aby była na wtrysku czyli rok
    produkcji po 2003 (nie jestem pewien czy 2003 jeszcze też).

    I tu moje pytanie. Przeglądam sobie oferty aby nie obudzić się w
    kwietniu z ręką w nocniku i nadal zastanawia mnie czy za budżet 10kPLN
    da się coś takiego w przyzwoitym stanie kupić. Mam na myśli 10kPLN za
    moto sprawne i przygotowane do sezonu (czyli łącznie z wymianą płynów,
    napędu, opon, ... jeśli to konieczne)?

    Co wy na to?

    A może ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i zechce oddać w dobre ręce.
    Miejsce nie ma znaczenia jeśli moto pewne.

    Pozdrawiam i oczekuję na temperatury > 5 st. C (taki mam próg
    wytrzymałości)
    Ekim
    Tymczasowo z kaskiem ale bez moto.

  • 2. Data: 2011-02-16 17:34:55
    Temat: Re: SV650 na wtrysku do 10kPLN - czy to możliwe?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 16 Feb 2011 08:23:52 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Ekim
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > SV650 - w dowolnej wersji S/N. Ważne aby była na wtrysku czyli rok
    > produkcji po 2003 (nie jestem pewien czy 2003 jeszcze też).

    Od 2003 byl wtrysk. A ogolnie to bardzo przyjemny motocykl, bedziesz
    zadowolony.

> [...]
    > da się coś takiego w przyzwoitym stanie kupić. Mam na myśli 10kPLN za
    > moto sprawne i przygotowane do sezonu (czyli łącznie z wymianą płynów,

    Ja swoja 1000S kupilem dwa lata temu za 12500, wiec mysle ze 650
    powiniennes w tych pieniadzach dostac.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-02-16 20:00:12
    Od: Adam Mucha <b...@b...brak>

> [...]
    > da się coś takiego w przyzwoitym stanie kupić. Mam na myśli 10kPLN za
    > moto sprawne i przygotowane do sezonu (czyli łącznie z wymianą płynów,

    Myślę że się da. Kolega kupił UWAGA, nówkę sztukę SV650S z 2006r. za 11
    tys. zł. Motocykl został przywieziony ze stanów. W SUZUKI zostawił go do
    sprawdzenia i dealer potwierdził że jest to nowy motocykl przy którym
    nic nie grzebano. Motocykl był magazynowany i cała historia jest
    dostępna. Jednym słowem trafił mu się rarytas za śmieszne pieniądze.

  • 4. Data: 2011-02-17 00:02:58
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Adam Mucha" <b...@b...brak> napisał w wiadomości
    > UWAGA, nówkę sztukę SV650S z 2006r. za 11 tys. zł. Motocykl został
    > przywieziony ze stanów.

    Po ile był wtedy dolar ?
    Ile dopłacił za transport ?
    Ile kosztowały go opłaty rejestracyjne, etc. ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-02-17 18:07:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po ile był wtedy dolar ?
    > Ile dopłacił za transport ?
    > Ile kosztowały go opłaty rejestracyjne, etc. ?

    Nie znasz sie. Ten motur byl magazynowany w ...hamerykanskiej dziupli.
    Papiery nadal posiada amerykanski wlasciciel:-) A ze towar byl goracy to i
    cena atrakcyjna:-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-02-18 07:38:38
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > Nie znasz sie. Ten motur byl magazynowany w ...hamerykanskiej dziupli.
    > Papiery nadal posiada amerykanski wlasciciel:-) A ze towar byl goracy to i
    > cena atrakcyjna:-)
    Tak nie do konca, w 2009 roku w maju kupiłem w salonie Hondy motorek
    fabrycznie nowy, stan licznika zero, Shadow Black Spirit 750 za 23.000 zł,
    na ramie rok produkcji w Japonii 2006 , nowy kosztowal wtedy wg cennika
    31.300 zł.
    Zatem mozna dostac takie rodzynki.

  • 7. Data: 2011-02-18 07:57:55
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał

> [...]
    > licznika zero, Shadow Black Spirit 750 za 23.000 zł, na ramie rok produkcji w
    > Japonii 2006 , nowy kosztowal wtedy wg cennika 31.300 zł.

    A to okazja?? Kupiles 3 letni motocykl za 3/4 ceny. Jak dla mnie
    to kiepski interes. No chyba ze to zakup na cale zycie. Wtedy
    spadek wartosci nie ma znaczenia.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2011-02-18 08:12:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A to okazja?? Kupiles 3 letni motocykl za 3/4 ceny. Jak dla mnie
    > to kiepski interes. No chyba ze to zakup na cale zycie. Wtedy

    Dosyć często młodzi mają jeden motur na całe życie...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-02-18 08:22:12
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Hinek pisze:
    > Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał

    > A to okazja?? Kupiles 3 letni motocykl za 3/4 ceny. Jak dla mnie
    > to kiepski interes. No chyba ze to zakup na cale zycie. Wtedy
    > spadek wartosci nie ma znaczenia.

    Zupełnie jak moja zona: poniżej 2000 roku nie kupie. Bez znaczenia w
    jakim stanie ale magia cyferek jest ogromna. Z przebiegiem tak samo.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2011-02-18 11:34:49
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Dosyć często młodzi mają jeden motur na całe życie...

    To prawda. Tego aspektu nie uwzlednilem :|

    --
    Hinek