  • 11. Data: 2011-02-20 17:25:38
    Temat: Re: SV650 na wtrysku do 10kPLN - czy to możliwe?
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Ekim" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:85785d9c-b5ea-45a5-8d39-c67f7c0bc3b6@k22g2000yq
    h.googlegroups.com...
    Witam szanowne Grono.

    Witam
    poczytaj na forum http://www.svforum.pl
    Ludzi/forumowicze czasami zamieniaja moto a takze prowadzony jest temet
    analiz ofert z allegro. Łatwiej kupić cos pewnego, sprawdzonego.

    Pozdrawiam
    Pink

  • 12. Data: 2011-03-01 11:16:32
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Dzięki za pomocne posty.

    Jak na razie jestem na etapie wojaży z oględzinami. Mam kilka typów i
    chciałbym je sprawdzić po VIN / REJ. Wujek google jak na razie nic nie
    zgłasza, ale przypuszczam że do wewnętrznych baz pojazdów
    roztrzaskanych w Niemczech/Arabii Saudyjskiej/... może nie sięgać
    (jeśli taki twór istnieje).

    Wdzięczny będę :)

    Ekim