  • Data: 2009-06-02 14:51:49
    Temat: Re: SV 650
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 01 Jun 2009 21:23:56 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za
    > wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko zrypane
    > mam).

    No tyle, ile ja, czyli 180, obaj się całkiem wygodnie na SV czujemy.
    BTW, siadałeś na S czy N? Bo naked ma trochę bardziej wyprostowaną
    pozycję. :-)

    A tak w ogóle to kupił ten motocykl, bardzo fajny i w dobrym stanie
    był. Przejechałem się nim 50 km do Poznania i stwierdzam że dla zupełnego
    początkującego to może nie być najlepszy motocykl, dość nerwowo reaguje
    na manetkę momentami, ale tak w ogóle to przyjemnie się zbiera i bardzo
    ładnie jeździ.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik