  • 1. Data: 2011-04-12 15:10:52
    Temat: SUZUKI GSR 600 - moto po naprawach - czy warto ??
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Witam.

    Szukam dla siebie motocyka. Znalazłem ciekawą aukcję SUZUKI GSR 600
    2006r. Cena ciekawa, przebieg chyba ok. Motocykl sprowadzany, ale
    sprzedawca pisze w aukcji:

    Motocykl w przeszłości miał wypadek w wyniku którego ucierpiała
    rama została ona profesjonalnie naprawiona oraz dodatkowo wzmocniona
    specjalnymi wstawkami, rama , zawieszenie przednie zostało sprawdzone,
    jest idealnnie proste ( posiadam potwierdzenie).
    Motocykl można bez najmniejszych obaw uzytkować wszelkie naprawy sa nie
    widoczne.

    Link do aukcji:
    http://allegro.pl/suzuki-gsr-600-nie-cb-er6-fazer-ba
    ndit-i1552181863.html

    I teraz pytanie do Was - doświadczonych. Czy warto by było się pchać w
    zakup takiego moto? Moto było pewnie naprawiane w niemczech, i znając
    niemiecki ordnung to chyba faktycznie jest z nim OK.

    Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2011-04-12 15:23:31
    Temat: Re: SUZUKI GSR 600 - moto po naprawach - czy warto ??
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Glexu" <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakup takiego moto? Moto było pewnie naprawiane w niemczech, i znając
    > niemiecki ordnung to chyba faktycznie jest z nim OK.

    Raczej w Niemcowni nie naprawiają krzywych ram. Ramy się wymienia. Krzywa
    rama w wyniku wypadku to brak TUV. Jeśli ktoś rzeźbił ramę to raczej Polak.
    Ja bym odpuścił. Ale może się mylę...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-04-12 16:23:04
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Glexu
    Motocykl w przeszłości miał wypadek w wyniku którego ucierpiała
    > rama została ona profesjonalnie naprawiona oraz dodatkowo wzmocniona
    > specjalnymi wstawkami,

    Jak handlarzyk tak pisze znaczy, ze nie udalo sie ukryc naprawy ramy.
    Chyba zadna firma nie przewiduje napraw ram jednosladow co nie znaczy,
    ze nie da sie tego zrobic - niewiadomo tez jak i gdzie ta rama byla
    naprawiana
    A ten niemiecki ordnung tez nie jest juz taki sam jak dawniej.

  • 4. Data: 2011-04-12 17:13:30
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-12 18:23, Tytus pisze:

> [...]
    > Chyba zadna firma nie przewiduje napraw ram jednosladow co nie znaczy,
    > ze nie da sie tego zrobic - niewiadomo tez jak i gdzie ta rama byla

    100% racji.

    Kot w worku.

    Co z tego ze prosta jak duza szansa ze zacznie pekac?
    Nie sadze zeby od razu, ale za sezon albo dwa.

    Nie mowiac o tym ze to beznadziejnie ciezki sprzet od pozniejszej sprzedazy.

    KJ

  • 5. Data: 2011-04-12 17:34:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-12 17:10, Glexu pisze:
> [...]
    > zakup takiego moto? Moto było pewnie naprawiane w niemczech, i znając
    > niemiecki ordnung to chyba faktycznie jest z nim OK.

    Ze temu GSR-u odpadla glowka i przyspawali ja spowrotem. Serio

    A w Niemczech naprawia sie ramy, bardzo czesto i zgodnie z TUV.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2011-04-12 21:42:55
    Od: marider <m...@g...pl>

    Login sprzedajacego - "mechanik2008", maja ludzie pomysly. ROTFL.

    W dniu 2011-04-12 19:34, Kuczu pisze:
    > A w Niemczech naprawia sie ramy, bardzo czesto i zgodnie z TUV.

    W UK i US rowniez, widzialem wzmacniane ramy Harrisa np w kilku R1 coby
    sztywniejsze na torze byly sprzety :) Kwestia tylko ceny a takze kto to
    robi, jakie ma do tego przyrzady/narzedzia i doswiadczenie.

    Ale tez widzialem i K6 tysiaca z rama peknieta na pol na spawie po
    profilach ;) "Okazja" hehe...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 7. Data: 2011-04-13 09:18:58
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-12 23:42, marider pisze:

    > Ale tez widzialem i K6 tysiaca z rama peknieta na pol na spawie po
    > profilach ;) "Okazja" hehe...

    Mam niedaleko firme ktora naprawia motocykle powypadkowe
    spawaja rowniez ramy - maja odpowiedni sprzet - zeby nie bylo ze kowale.
    http://www.motogarage.com.pl/

    Stwierdzili ze ramy Suzuki sa jednymi z gorszych - w GSR to calkiem
    normalne ze pekaja - wystarczy troche na gumie polatac. Gdzies te roboty
    spawalnicze nie do konca dobrze dzialaja.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2011-04-13 09:31:48
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-13 11:18, Norbi pisze:

    > http://www.motogarage.com.pl/

    nikt nie mowi ze to kowale i ze tego sie nei da zrobic dobrze,
    aczkolwiek zeby zrobic to dobrze i na dlugo to trzeba sie mocno narobic.

    W przypadku tego moto nie wiadomo.

    > Stwierdzili ze ramy Suzuki sa jednymi z gorszych

    Kiedys ramy w Suzuki to byly jedne z lepszych - kto to slyszal zeby
    polowa przekroju ramy byla posiekana a moto jezdzilo po torze i oprocz
    lekkiego falowania na wyjsciu z winkla prowadzilo sie jak nowka sztuka?

    - w GSR to calkiem

    A w GSR to owszem mial taki moment, GSXR-y tysiac tez - kolo 2005-2006

    KJ

  • 9. Data: 2011-04-13 10:00:19
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-04-12 19:34, Kuczu pisze:

    > Ze temu GSR-u odpadla glowka i przyspawali ja spowrotem. Serio
    >
    > A w Niemczech naprawia sie ramy, bardzo czesto i zgodnie z TUV.

    Zalezy jeszcze od rodzaju uszkodzenia ramy, w ktorym miejscu, jak np
    pekly tylko mocowania silnika i bylo profesjonalnie naprawione, to ok,
    jak glowka ramy, albo inne elementy, wplywajace na bezpieczenstwo i
    prowadzenie moto, to bym odpuscil. Widzialem gsrta, w ktrym sie peklo
    jedynie mocowanie silnika, ale rama byla prosta i nie miala innych
    uszkodzen wplywajacych na bezpieczenstwo jazdy moto

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 10. Data: 2011-04-13 16:09:56
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-04-13 11:31, KJ Siła Słów wrote:
    > W dniu 2011-04-13 11:18, Norbi pisze:

    ciach..

> [...]
    >

    > - w GSR to calkiem
    >
    > A w GSR to owszem mial taki moment, GSXR-y tysiac tez - kolo 2005-2006

    troszkę mnie zaniepokoiliście..
    kolega korzysta z GSRa, czy to ogólnie wszystkie mają tą dolegliwość czy
    konkretne roczniki?

    --
    jeDrASS