  • Data: 2021-07-17 08:24:06
    Temat: Re: SUVy dobre som
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-13 o 23:23, scobowski pisze:
    > SOM, nie pierdol.
    > Kundel powinien być trzymany poza pasem drogowym.
    > Szkoda zzwierzaczka, ale nie ma w tym winy kierującego.

    Wina jego jest. Tam gdzie jechał są jakieś garażę które wyglądają na
    mieszkania. Skoro mieszkają ludzie i mają drzwi wyjściowe na tę "drogę"
    to znaczy, że powinien zajebiście ostrożnie jechać. On po prostu
    pojechał ot tak bez specjalnego zastanawiania się.

    Wina rodziców dziecka jest prawdopodobna. Ja za cholerę takiego brzdąca
    nie zostawiłbym samego nawet, gdyby pojawienie się tam samochodu mogłoby
    być na tyle rzadkie, że hipotetyczne.