  • 11. Data: 2010-11-25 16:52:24
    Temat: Re: SUV w mieście
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 15:47:47 +0000, go! napisał(a):

    > Wiesz dobrze o co chodzi. Alhambra wydaje sie wieksza niz wiekszosc SUVow

    No i? Solarisy też są większe, ale nikt się z nich nie śmieje...
    Tak jak i w innej sprawie, nie o rozmiar chodzi, tylko o to jak jest użyty.
    W vanach jest użyty na przestrzeń dla pasażerów i bagażu. W SUV-ach spora
    część tej przestrzeni jest użyta na miejsce dla mechanizmów które przez
    99,99% a czasem 100% czasu do niczego właścicielowi nie będą potrzebne,
    mimo, że własciciel sporo za nie zapłacił.
    To jest głupie, równie głupie jak agrotuning i z tego się własnie smieję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-11-25 16:59:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > mimo, że własciciel sporo za nie zapłacił.
    > To jest głupie, równie głupie jak agrotuning i z tego się własnie smieję.

    Poduszki w zasadzie przez 100% czasu nigdy mi sie nie przydaja, ABS przez
    jakies 99.99. Czesto nawet nie skorzystam z polowy bajerow w komputerze
    pokladowym, wychodzi ze mam mentalnosc agrotunera kupujac samochod zamiast
    drezyny.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-11-25 17:00:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > tyle, że mniejsze niż w tańszym od tego suv-a aucie klasy średniej.
    > SUVy notorycznie wypadają niezbyt dobrze w crash-testach. Oczywiście
    > lepiej
    > niż Tico, ale nawet skuter wyjdzie lepiej w crash teście niż Tico.

    Aha, no jasne.

    http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-11-25 17:00:48
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > lepiej
    > niż Tico, ale nawet skuter wyjdzie lepiej w crash teście niż Tico.

    Wśród nowszych małych SUVów jest kilka z niezłymi wynikami, np. BMW X1
    tudzież Hyundai ix35.
    No i warto pamiętać, że crash testy prowadzone są w obrębie konkretnej klasy
    samochodów, a "na mieście" SUVów jest mniej niż Seicento.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 15. Data: 2010-11-25 17:46:04
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    To trochę nie tak, ale jednak coś w tym jest.
    Agrotuning raczej nie wpływa na poprawę jakości
    jezdnych, bezpieczeństwa, komfortu, uniwersalności
    pojazdu etc.; jedno faktycznie jest wspólne:
    zadowolenie właściciela z posiadanego pojazdu.
    Nie widzę problemu SUV'a czy CrossOver'a
    (tzw. bulwarówki) w mieście. Są z reguły
    wytrzymalsze, wygodniejsze, bezpieczniejsze,
    dobrze wyposażone. Wielkość nie ma znaczenia.
    Kupuje się je dla kaprysu i często prestiżowo.
    We WRO i innych większych miastach nie ma problemu
    z parkowaniem w centrum. Jest wystarczająca ilość
    miejsca na parkingach.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 16. Data: 2010-11-25 18:07:14
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-25 16:44, =Marcos= pisze:
> [...]
    > 318i staranuje Cię w Cinquecento czy innym Daewoo Tico, to możesz
    > skończyć z poważnymi obrażeniami. A jak staranuje Cię w solidnym SUVie,

    Wczoraj w pewnym programie pokazano efekt zderzenia Nissana Micry z BMW
    X5. Micra wyjechała z ulicy podporządkowanej uderzając w bok BMW. Efekt
    był taki, ze Micra miała zerwany zderzak, uszkodzenia reflektorów no i
    może jeszcze pokrywy silnika i chłodnicy. Bez strat w ludziach. BMW...
    dachowało i prawdopodobnie po wypadku nadawało się wyłącznie na złom.
    Jedyna poszkodowana osoba to (odwieziona do szpitala) samotnie
    podróżująca owym BMW kierowczyni...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 17. Data: 2010-11-25 18:19:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message

> [...]
    > dachowało i prawdopodobnie po wypadku nadawało się wyłącznie na złom.
    > Jedyna poszkodowana osoba to (odwieziona do szpitala) samotnie podróżująca

    A ten "pewien program" ma jakas nazwe i mozna go znalezc, czy to jak z
    "pewien amerykanski naukowiec udowodnil"?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-11-25 18:20:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > A ten "pewien program" ma jakas nazwe i mozna go znalezc, czy to jak z
    > "pewien amerykanski naukowiec udowodnil"?

    Szwedzki naukowiec. :-)

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-11-25 18:21:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin R2r

> [...]
    > dachowało i prawdopodobnie po wypadku nadawało się wyłącznie na złom.
    > Jedyna poszkodowana osoba to (odwieziona do szpitala) samotnie

    No i co z tego wynika, skoro BMW dachowało?

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-11-25 18:23:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:46:04 +0000 (UTC), e^x/dx napisał(a):

> [...]
    > (tzw. bulwarówki) w mieście. Są z reguły
    > wytrzymalsze, wygodniejsze, bezpieczniejsze,
    > dobrze wyposażone. Wielkość nie ma znaczenia.

    Że co??? są przeważnie mniej wygodne, mniej bezpieczne, ciaśniejsze.
    Większe koła wymagają większych nadkoli. Napęd wymaga większych przetłoczeń
    w podłodze. Wymagają ich także wydech i bak, bo mają mniej miejsca tam
    gdzie zwykle, bo tam znów jest napęd.
    Są głośniejsze, bardziej trzęsące, więcej palą. Oferują w zamian możlwosci,
    ale te możliwości są kompletnie bezużyteczne w mieście i wręcz szkodliwe w
    trasie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel