  • Data: 2010-11-25 16:30:08
    Temat: Re: SUV w mieście
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eli"

    > IMHO szkoda polega głównie na zabieraniu cennego miejsca. Nie
    > przypominam sobie, abym widział parkującego SUVa, z którego wysiada
    > więcej niż 1 osoba, no góra 2 (czasami). Ja Tico nieraz stawiam
    > kilkadziesiąt/-set metrów od celu bo mam skrupuły zastawić np. kawałek
    > chodnika, a niektórzy ładują się tymi krowami dosłownie gdzie
    > popadnie.
    >
    > Ale tak naprawdę to chyba najwięcej zależy nie od samego auta, tylko
    > od tego czy między kierownicą a fotelem w czasie jazdy i parkowania
    > pracują jakieś szare komórki...

    Hehe, pewnie chodzi Ci o to jak ktoś tu już ładnie napisał "sterowanie
    opare na białku", to tak trochę obok, ale coś w tym jest ;-)

    Wracając do meritum - nie zauważam aby ponad 5 metrowy mercedes i inne
    tego typu limuzyny wzbudzały tyle emocji, SUV-y sa zazwyczaj krótsze -
    czy chodzi w takim razie o wysokość auta - to pachnie mi już jakimś
    absurdem.