  • 1. Data: 2014-12-29 10:38:12
    Temat: SUV do 55000
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam poświątecznie.

    Niestety znalazłem się w nieodpowiednim miejscu i czasie. Efekt - facet
    skasował mi auto.

    Emocje już nieco opadły i pojawiło się pytanie co dalej. Zawsze chciałem
    mieć suv'a.

    Kryteria wyznacza cena, wiadomo, żona bardzo nalegała na automat, mi to
    obojętne. Za to obojgu nam spodobała się perspektywa 7 miejsc, bo czasem
    jedziemy w 6 osób i wtedy musimy na 2 auta.

    Z tego, co wypatrzyłem to te zachcianki spełnia Chevrolet Captiva, np.
    konkretniej taki: rok 2010, silnik 2l diesel, 150KM.

    Warto się w ogóle nad tym zastanawiać? A jak nie, to co byście polecili
    w zamian? Wpadł mi w oko też fiat freemont, ale okazało się, że
    sprzedawcy się wycwanili i w środku w ogłoszeniu jest dodge journey i
    nie wygląda to już tak fajnie, a te fiaty to jednak poza zasięgiem.

    Z góry dzięki za rady.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-12-29 11:40:29
    Temat: Re: SUV do 55000
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 10:38, twistedme pisze:
    > Kryteria wyznacza cena, wiadomo, żona bardzo nalegała na automat, mi to
    > obojętne. Za to obojgu nam spodobała się perspektywa 7 miejsc, bo czasem
    > jedziemy w 6 osób i wtedy musimy na 2 auta.

    Może coś w tym stylu ?

    http://otomoto.pl/ford-s-max-2-0tdci-titanium-skora-
    7-osob-led-C35407603.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-12-29 11:41:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-29 10:38, twistedme wrote:
> [...]
    > sprzedawcy się wycwanili i w środku w ogłoszeniu jest dodge journey i
    > nie wygląda to już tak fajnie, a te fiaty to jednak poza zasięgiem.

    Mam SUV'a 7dmio miejscowego - ale nie licz na ta trzecia laweczke.
    Syn (13lat) po jezdzie z Zakopane do Katowic - mial serdecznie dosc :)
    Na krótkie dystanse moze da rade - na dluzsze to mordega.

    Zobacz Mitsu Outlander/Citroen C-Crosser/Peugeot 4008

  • 4. Data: 2014-12-29 11:57:30
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Warto się w ogóle nad tym zastanawiać? A jak nie, to co byście polecili
    Bardzo warto. Latalem tym po pare razy i bylem w szoku jak dobre jest to
    auto.
    spokojnie wytrzymuje porownanie do ML w pierwszej budzie.
    takze co do wielkosci.
    laweczka z tylu kasuje bagaznik do symbolicznej wielkosci i wytrzymuja na
    niej dzieci
    krotkie dystanse.
    jakby to mialo miec pelne 7 to jednak nalezy szukac w calkiem innej
    klasie...
    w tej kasie Escalade sie nie lapie co?
    to jest auto w pelnej wielkosci.....

  • 5. Data: 2014-12-29 16:57:40
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 29 Dec 2014 10:38:12 +0100
    twistedme <t...@o...pl> wrote:

    > to obojętne. Za to obojgu nam spodobała się perspektywa 7 miejsc, bo
    > czasem jedziemy w 6 osób i wtedy musimy na 2 auta.

    Mazda CX7 sepłnia ten warunek.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 6. Data: 2014-12-31 01:59:23
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 11:40, Chris pisze:

    > Może coś w tym stylu ?
    >
    > http://otomoto.pl/ford-s-max-2-0tdci-titanium-skora-
    7-osob-led-C35407603.html

    Na spokojnie bez dokuczania, znasz osobiście ten samochód?
    Ładnie wygląda, jak z awaryjnością, prowadzeniem, utrzymaniem itp.?
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2015-01-10 08:51:03
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > sprzedawcy się wycwanili i w środku w ogłoszeniu jest dodge journey i
    > nie wygląda to już tak fajnie, a te fiaty to jednak poza zasięgiem.

    dzięki za porady. Zostałem przy pierwszym wyborze. Znalazłem bardzo
    ładnie utrzymaną Captivę (co prawda trochę starszy rocznik niż
    zakładałem, bo po zastanowieniu na zimno okazało się, że drugie auto też
    już prosi o wymianę :)), wpłaciłem zaliczkę i w przyszłym tygodniu ma
    być u mnie :) Pożyjemy zobaczymy, mam nadzieję, że nie będę bardzo żałował.

    pozdro

  • 8. Data: 2015-01-11 19:59:12
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-10 08:51, twistedme wrote:

> [...]
    > już prosi o wymianę :)), wpłaciłem zaliczkę i w przyszłym tygodniu ma
    > być u mnie :) Pożyjemy zobaczymy, mam nadzieję, że nie będę bardzo żałował.

    no to pogratulowac.
    ale skoro rozpoczales watek, to napisz co za silnik, skrzynia, nape 2WD
    czy 4WD ...

  • 9. Data: 2015-01-12 08:09:09
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 19:59, AL pisze:

    > no to pogratulowac.
    > ale skoro rozpoczales watek, to napisz co za silnik, skrzynia, nape 2WD
    > czy 4WD ...

    2.0D, manual, 4x4. Nie bardzo wiem jaka dokładnie wersja, bo nie
    znalazłem nigdzie opisu, ale z rzeczy które wyróżniają te warianty to
    jest skóra, kierunki w lusterkach, fotel regulowany ręcznie i brak navi.