  • Data: 2012-01-04 11:22:23
    Temat: Re: SUV dla zony
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-30 13:39, sensei pisze:
    > Chce kupic zonie jakiegos fajnego SUVa w tylu "dla kobiet i dzieci" (a
    > nie na off-road) z dość bogatym wyposażeniem, długą gwarancją, solidnym
    > wykonaniem, silnik może być spokojny, niewyczynowy. Limit ok. 90tys. zł.
    > Wybór na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co można
    > powiedzieć o nim - nie ma już problemów z częstymi awariami i wizytami w
    > serwisie? A może macie jakieś inne ciekawe alternatywne propozycje?
    Nissan Quaskai czy jak to tam się pisze i X-Trail
    Pewnie i Mitsubishi coś tam ma.
    Najbardziej bym polecił Subaru Forester lub Outback, ale to jakieś
    30-40tyś więcej by wyszło,
    BMW X1 nie wiem, czy się nie zmieści w takiej cenie.
    A tak w ogóle to na przykład allegro odpowiedni filterek i się okaże co
    tam być może.
    Takie auta koło 100tyś to można sporo utargować, poza tym często opłaca
    się czegoś za granicą poszukać. Gwarancja w Europie jest wszędzie
    honorowana.
    Ja tak właśnie jakiś czas temu sprowadziłem sobie nowego Forestera.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl