eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySUVRe: SUV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SUV
    Date: Thu, 21 Jan 2010 22:42:00 +0100
    Organization: -
    Lines: 32
    Message-ID: <v...@4...com>
    References: <d...@l...googlegroups.com>
    <hj71lr$mj8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <c...@g...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1264110115 28400 82.143.187.50 (21 Jan 2010 21:41:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 21:41:55 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249073
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 21 Jan 2010 09:05:06 -0800 (PST), JAM wrote:
    >To jest twierdzenie nieprecyzyjne. Na duzych SUV i na duzych pick-up
    >firmy samochodowe odnotowuja najwiekszy jednostkowy zysk nawet
    >obecnie. Lina full-size truck to najbardziej dochodowa linia pojazdow
    >zarowno dla GM jak i dla firmy Ford. Problemem jest spadek popytu,
    >ktory powoduje, ze firmy nie sprzedaja tak duzo tych pojazdow jak
    >planowaly. Stad zamykanie fabryk i brak gotowki na pokrycie start
    >zwiazanych z produkcja malych pojazdow kompaktowych, ktorych sprzedaz
    >sama w sobie nie potrafi pokryc kosztow ich produkcji.

    Czekaj Jacku czekaj ... skoro te maluchy tak sie nie oplacaja, to po
    cholere je robic ? przestac, nie bedzie malych, to ludzie kupia duze,
    a na tych sie przeciez wiecej zarobi :-)

    A moze w Korei i Japonii potrafi pokryc koszta ?
    I we Fiacie, i w VW ...

    Inna sprawa ze zupelnie nie rozumiem dlaczego roznice w kosztach
    produkcji roznych rozmiarow mialyby byc adekwatne do roznic w salonach
    :-) Stal jest tania, farba i szklo tez..


    >To jeden z
    >powodow, dla ktorych na przyklad oddzial Opel od prawie 10 lat nie
    >przyniosi GM zysku lecz straty siegajace kilkuset milionow USD kazdego
    >roku.

    Przynosi straty GM czy sobie ? Ksiegowosc w koncernach bywa
    skomplikowana :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: