  • 11. Data: 2012-01-24 21:43:54
    Temat: Re: STM32 i przerwania
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 24.01.2012 08:40, slawek7 pisze:
    > Wiesz jak ja bym wiedzial a ktos by porosil to nawet skopoiwac bym
    > mogl, ale nie rozumiem dlaczego ad jakiegos czasu tak zieje zloscia i
    > jadem ze az boli.
    A dlaczego ziejesz lenistwem i brakiem poszanowania do czasu grupowiczów
    aż boli?

    Dostałeś nazwę dokumentu, który opisuje od strony działania całą linię
    procesorów.

    Skoro go nie czytałeś to w sumie JAK zadecydowałeś że użyjesz akurat
    STM32 a nie np na LPC albo luminary micro?

    > Czy na prawde sprawilo Tobie to radosc?
    Nie.

    > Czytajac to po prostu glupio
    > sie poczulem,
    Prawidłowo.

    > wiec pewnie osiagnales swoj cel.
    Niestety, jak rozumiem nie pobrałeś podanego przeze mnie 6 postów temu
    dokumentu, więc nie.

    > Ja dopiero zaczynam, wykladow z tego nie mam wiec jedyne zrodlo to
    > internet, wic gdzie mam sie pytac,
    Stop. Dlaczego musisz NAJPIERW pytać? Zaglądasz do DOKUMENTACJI i masz
    odpowiedź znacznie szybciej a przy tym się czegoś uczysz. Jak tam nie
    znajdziesz odpowiedzi to pytasz.

    Dokumentacja ma prawie 1100 stron. Uważasz że ma jakikolwiek sens,
    żebyśmy ją tu po kawałku przekopiowali? Otwierasz spis treści, wybierasz
    hasło, które cię interesuje. KLIK i masz odpowiedź. Prościej się nie da.

    > aby ktos znowu mnie nie oplul.
    Nikt Ciebie nie opluł.

    Michoo

  • 12. Data: 2012-01-26 07:27:57
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ale ja wcale nie prosiłem o cytowanie dokumantacji, bo sam uwazam ze
    to bzdura.
    A przy okazji to ja przeczytalem i uprzedzam pytanie, czytac umiem

    Ja tylko prosilem o to jak Wy to rozumiecie i jak to sie dzieje ze
    adres moze byc rzutowany i tyle

    A tu zamiast wypisywac brednie i tracic na nia czas mozna bylo wprost
    napisac o co chodzi.

    Sami zobaczcie ile marnotrastwa na bzdurne oskarzenia.

  • 13. Data: 2012-01-26 09:29:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello slawek7,

    Thursday, January 26, 2012, 8:27:57 AM, you wrote:

> [...]
    > napisac o co chodzi.
    > Sami zobaczcie ile marnotrastwa na bzdurne oskarzenia.

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    *PLONK!* warning!

    --
    Best regards,