-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....
Date: Sun, 23 Apr 2017 22:29:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <odj2r5$5k3$1@node1.news.atman.pl>
References: <ocin0b$rt9$1@usenet.news.interia.pl>
<ocj2ad$mol$1@sunflower.man.poznan.pl> <od8dr4$q16$1@node2.news.atman.pl>
<odg12f$qd2$1@sunflower.man.poznan.pl> <odgfp4$f8v$1@node1.news.atman.pl>
<58fd09cc$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.53.155.205
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1492979365 5763 185.53.155.205 (23 Apr 2017 20:29:25
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Apr 2017 20:29:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <58fd09cc$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: Avast (VPS 170423-0, 2017-04-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603858
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-04-23 o 22:08, T. pisze:
> W dniu 2017-04-22 o 22:51, Janusz pisze:
>> W dniu 2017-04-22 o 18:40, Scobowski pisze:
>>> W dniu 19.04.2017 o 21:29, Typowy Janusz pisze:
>>>>> LPG, a właściwe zasilanie - 'z boku' - wtryskiwaczami z listwy LPG
>>>>> jak w
>>>>> IV Gen.
>>>> Żadne z boku, w prinsie gaz jest wtryskiwany wtryskiwaczami
>>>> benzynowymi.
>>>> http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-
0/
>>>
>>> to nie jest dyskusja o prinsie, to jest dyskusja o stagu.
>> Nie to jest dyskusja o reklamie staga którą uskutecznił Endriu,
>> Ty napisałeś że jest coś nie teges z tym satgiem, to odpisałem że są
>> lepsze i dopracowane systemy dla ciekłego wtrysku gazu.
>>
>
> Oni się chwalą, że po pierwsze primo - w ich systemie nie potrzeba
> przerabiać pompy paliwa, a w innych systemach - tak,
Z czego ta przeróbka ogranicza się do dorobienia dodatkowego wejścia dla
gazu, sama pompa jest nieruszana tylko jej wejście.
> A po drugie - że mają uniwersalny system dla wszystkich modeli aut, więc
> będzie kosztował np. 2 tys. a nie 7.
Primo i tak nie wszystkie pewnie uda się zagazować bo trafią się
silniki które tego nie lubią, a jak będzie konkurencja to pewnie prins
stanieje, dla mnie to jak na razie obojętne.
> T.
>
> Ps. Ostatnio wzięli się za gazowanie diesli.
>
Na pewno będa mniej kopciły.
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.17 12:32 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i