  • 1. Data: 2009-03-19 14:52:32
    Temat: ST1100 '92 pompa paliwa
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Ktos wie gdzie mozna zanabyc uzywke a najlepiej jakby znak orientacyjny
    koszt? jest taka do kupienia ale ma pompe wywalona nieststy. Zadarza sie
    w tych egzemplarzach? Przebieg wg licznika 114 tys km
    pomozcie bo nie wiem czy jechac i ogladac.
    pozdrawiam
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-03-19 16:18:42
    Temat: Re: ST1100 '92 pompa paliwa
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    K.M.C. pisze:
> [...]
    > w tych egzemplarzach? Przebieg wg licznika 114 tys km
    > pomozcie bo nie wiem czy jechac i ogladac.

    Pompa do gaznikowego japonczyka bedzie pasowac od kazdego innego
    gaznikowego japonczyka (no tak na 95%). Praktycznie wszyscy stosuja te
    same elektryczne pompy Mitsubishi. Roznica sprowadza sie do ustawienia
    kroccow we/wy i ksztaltu wtyczki elektrycznej. I jedno i drugie nie
    stanowi na ogol problemu.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-03-19 22:03:39
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał

    > Pompa do gaznikowego japonczyka bedzie pasowac od kazdego innego gaznikowego
    > japonczyka (no tak na 95%).

    Dokladnie.
    Przed wymiana pompy nalezy byc pewnym przekaznika.
    Z moich doswiadczen wynika ze psuje sie on rownie czesto jak pompa.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-03-20 10:18:06
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Hinek pisze:
> [...]
    > Przed wymiana pompy nalezy byc pewnym przekaznika.
    > Z moich doswiadczen wynika ze psuje sie on rownie czesto jak pompa.

    Wielkie dzieki PAnowie, to mocno poszerza rynek wtórny ;-)

    pozdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 5. Data: 2009-03-20 18:22:53
    Od: d...@o...pl

    On 19 Mar, 15:52, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
> [...]
    > w tych egzemplarzach? Przebieg wg licznika 114 tys km
    > pomozcie bo nie wiem czy jechac i ogladac.

    Tak dla formalności podam numer katalogowy 16700MT3010 ceny nowej to :
    ?179.00 EUR 189.76 $ 255.77 ? 24474.49
    a tak to wygląda https://www.davidsilverspares.co.uk/graphics/parts/1
    6700MT3010.jpg
    Nie wiem czy tak podejdzie pompa od przypadkowej Hondy. Pompa w ST
    występuje jako komplet z pływakiem i deklem zmykającym zbiornik z
    wyprowadzonymi przewodami paliwowymi. Nie wiem, bo jeszcze nie
    kombinowałem u siebie z pompą czy poszczególne elementy da się
    rozdzielić. Myślę, że ważna będzie długość ramienia, aby wskaźnik nie
    pokazywał potem głupot.
    Mamy tu rozebraną ST na części więc jeśli nadal potrzebujesz zapytam
    czy jest i ile ewentualnie kolega krzyknie.

  • 6. Data: 2009-03-20 19:05:41
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    d...@o...pl pisze:

> [...]
    > Mamy tu rozebraną ST na części więc jeśli nadal potrzebujesz zapytam
    > czy jest i ile ewentualnie kolega krzyknie.

    dziekowac i prosze spytaj, od nadmiaru wiedzy jeszcze nikt nie umarl :-)

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com