  • Data: 2009-03-03 22:46:09
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" napisał :
    >> No i zostaja jeszcze duze bumki.
    > np. k1200rs?
    > spora roznica wagi w stosunku do fjr

    A moja sztuka by mogła być ? Od K1200RS lżejsza chyba o prawie 50 kg, Od
    fujarki też chyba sporo lżejsza, wał ma, ABS też, do tego ESA, fabryczne
    kufry z jednym kluczykiem, komp, grzane łapki itp.
    Tylko nie wiem czy to wg Was duża bumka czy średnia.
    Dla mnie duża to koń RT lub słoń LT.
    Zdjęcia tu: www.k1200.pl
    --
    PZDR