  • 41. Data: 2013-09-03 20:27:00
    Temat: Re: SSHD no wreszcie
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:l058qk$8na$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Jedziesz służbowo (zawsze 2 osoby). Nagle ktoś z biura dzwoni, że trzeba
    > coś wydrukować. Każdy trzyma swoje pliki jak chce (katalogi). Łączysz się
    > po VPN i robisz co musisz, gdy druga osoba prowadzi auto. To nie jest
    > praca bez przerwy w czasie jazdy, jednak polskie drogi nie są gładkie jak
    > stół, więc dysk obrywa. Czasami włączam kodowanie do x.264. Żeby nie
    > tracić czasu jak zabieram ze sobą laptop to koduje (zamknięty w torbie),
    > gdy prowadzę (taka optymalizacja zadań). hehe Może się wydawać głupie, ale
    > tak robię. Sprzęt musi zarabiać na siebie, a nie tylko ładnie wyglądać.

    Tak to wlasnie jest jak sie czyms dupy wystrzeli zbyt wiele razy :-)

    Historyjke coraz bardziej musisz komplikowac :-)

  • 42. Data: 2013-09-04 08:06:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W laptopie tylko 8 GiB (moduły 8 GiB są nieproporcjonalnie droższe od 4
    > GiB). :(

    Zawsze kierujesz sie proporcjami dokonujac zakupow?
    Widzielem kiedys maneli jak dawali rade przeliczac procenty w jabcokach,
    optymalizowali zakup po maksimum procentow, tez korzystali z proporcji.

  • 43. Data: 2013-09-04 16:43:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Zawsze kierujesz sie proporcjami dokonujac zakupow?
    > Widzielem kiedys maneli jak dawali rade przeliczac procenty w jabcokach,
    > optymalizowali zakup po maksimum procentow, tez korzystali z proporcji.

    Jeżeli wykorzystuję pamięć ram w pełni raz w miesiącu to nie opłaca się z
    ekonomicznego punktu. Na co dzień pracuję na stacjonarnym (16 GiB) - maksymalne
    użycie ramu miałem 15,5 GiB i obraz zniknął (komputer pracował, ale nic nie było
    na monitorach).

  • 44. Data: 2013-09-04 18:01:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > użycie ramu miałem 15,5 GiB i obraz zniknął (komputer pracował, ale nic
    > nie było na monitorach).

    to skad wiesz, ze pracowal?

  • 45. Data: 2013-09-04 18:19:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > to skad wiesz, ze pracowal?

    A jak myślisz? Muzyka grała.

  • 46. Data: 2013-09-04 20:04:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-04 18:19, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A jak myślisz? Muzyka grała.

    Wygaszacz ekranu Ci się włączył.

    --
    animka

  • 47. Data: 2013-09-04 20:15:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Wygaszacz ekranu Ci się włączył.

    Rysując w autocad...

  • 48. Data: 2013-09-04 21:46:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A jak myślisz? Muzyka grała.

    Granie muzyki to zabawa a nie pracowanie.

  • 49. Data: 2013-09-05 19:07:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Granie muzyki to zabawa a nie pracowanie.

    Lubisz pracować gdy jest absolutnie cicho? Jak muszę się skupić to tylko przy
    metalu.

  • 50. Data: 2013-09-06 09:39:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Lubisz pracować gdy jest absolutnie cicho? Jak muszę się skupić to tylko
    > przy metalu.

    Najlepiej skupia cisza (sprawdzic czy nie kowal).