  • 31. Data: 2013-09-02 07:09:06
    Temat: Re: SSHD no wreszcie
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:l004qf$rfq$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał w wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > Litości...
    > U mnie uruchamiany był ok 340 razy i przepracował 1585 godz.

    > U mnie folder windows zajmuje prawie 30 GiB (a nie GB). Dodatkowo
    > przechowuję 2 systemy wirtualne i zwykłe oprogramowanie. W sumie zajmuje
    > mi to 53 GiB.

    I do tego 1GB ramu.

  • 32. Data: 2013-09-02 07:13:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "pepe" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > U mnie pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w
    > tym roku).

    Ty jakis wyjatkowy pechowiec jestes czy serwisujesz tysiace laptopow?

    W grudniu padly Ci dwa WD Black, w tym roku trzy SSD...

    No ale biorac pod uwage powyzsza statystyke to SSD jednak lepsiejsze jest.

  • 33. Data: 2013-09-02 10:36:44
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 01.09.2013 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał w wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > Litości...
    > U mnie uruchamiany był ok 340 razy i przepracował 1585 godz.

    Ale dyski w lapie uypia się w celu oszczędzania acu jak jesteś
    na bateriach, a nie oszczędności rozruchów :)
    W przypadku ssd problem odpada bo się tam nic nie kręci :)

    > U mnie folder windows zajmuje prawie 30 GiB (a nie GB). Dodatkowo przechowuję 2
    > systemy wirtualne i zwykłe oprogramowanie. W sumie zajmuje mi to 53 GiB.

    U mnie na laptopie osx zajmuje niecałe 5GB, a wszystkie aplikacje 4GB - z aplowym
    crapwarem typu igaraż, imove itd. Ze 120GB SSD mam zawsze około 40GB wolne.

    Serwery systemowo zajmują około 1GB całość - system+aplikacje - debiany -
    linux+apache+postgres+postfix - to taki pakiet standard.
    Nawet rozważałem zakup na rozruchy pendrive usb3 slc (16GB niecałe 170zł brutto),
    bo łatwiej przenieść system z puszki na puszkę.

  • 34. Data: 2013-09-02 17:10:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > I do tego 1GB ramu.

    W laptopie tylko 8 GiB (moduły 8 GiB są nieproporcjonalnie droższe od 4 GiB). :(

  • 35. Data: 2013-09-02 17:17:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Ty jakis wyjatkowy pechowiec jestes czy serwisujesz tysiace laptopow?
    >
    > W grudniu padly Ci dwa WD Black, w tym roku trzy SSD...
    >
    > No ale biorac pod uwage powyzsza statystyke to SSD jednak lepsiejsze jest.

    Po prostu używam sprzętu, a nie pieszczę się z nim (wolę pieścić kobietę). :)
    W laptopie dysk nie wyłącza się po bezczynności, system nie przechodzi w stan
    wstrzymania po zamknięciu klapy. Korzystanie z laptopa podczas jazdy to też
    norma. SSD nie pomieści tylu danych (akurat dziś w służbowym NASie skończyło się
    miejsce (mimo czyszczenia w sobotę) i jutro trzeba będzie kupić kolejne dyski
    (chyba kupię 4xWD30EZRX).

  • 36. Data: 2013-09-02 17:40:03
    Od: pepe <p...@g...pl>

    W dniu 2013-09-01 16:14, qwerty pisze:
    > Użytkownik "pepe" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To co ty robiłeś z tym komputerem. O_o U mnie talerze kręcą się bez
    > przerwy.

    nie korzystam z p2p :P

    60GB na win7 + reszta na dane
    często włączam wyłączam kompa

  • 37. Data: 2013-09-02 21:19:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Korzystanie z laptopa podczas jazdy to też norma.

    Wspolczuje.

  • 38. Data: 2013-09-02 22:20:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Wspolczuje.

    Nie ma czego. Na komórce ciężko połączyć się z VPN, pobrać dane z serwera,
    obrobić je i wysłać na ploter. :P

  • 39. Data: 2013-09-03 07:30:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie ma czego.

    Jest. Gdybym tyle czasu spedzal w podrozy, ze koniecznoscia byloby czeste
    wlaczanie laptopa w trakcie to byloby mi smutno.

  • 40. Data: 2013-09-03 20:11:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Jest. Gdybym tyle czasu spedzal w podrozy, ze koniecznoscia byloby czeste
    > wlaczanie laptopa w trakcie to byloby mi smutno.

    Jakie w podróży. :P
    Jedziesz służbowo (zawsze 2 osoby). Nagle ktoś z biura dzwoni, że trzeba coś
    wydrukować. Każdy trzyma swoje pliki jak chce (katalogi). Łączysz się po VPN i
    robisz co musisz, gdy druga osoba prowadzi auto. To nie jest praca bez przerwy w
    czasie jazdy, jednak polskie drogi nie są gładkie jak stół, więc dysk obrywa.
    Czasami włączam kodowanie do x.264. Żeby nie tracić czasu jak zabieram ze sobą
    laptop to koduje (zamknięty w torbie), gdy prowadzę (taka optymalizacja zadań).
    hehe Może się wydawać głupie, ale tak robię. Sprzęt musi zarabiać na siebie, a
    nie tylko ładnie wyglądać.