  • Data: 2011-07-08 05:10:58
    Temat: Re: SSD jakie wady?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak najlepiej skonfigurować komputer z SSD? Jaki duży SSD kupić?
    >
    > Powiedzmy, że chcę rozbudować kompa o taki dysk i mam dwa stare dysk
    > twarde 500 i 1000 GB.
    > Kupić SSD 60 GB i podzielić na 55 (system i aplikacje) oraz 5 (dla pliku
    > wymiany)? Czy może jakoś inaczej?

    Jak duży - zależy od potrzeb na system, oprogramowanie i podstawowe dane
    (np. poczta). Zazwyczaj 60-120 wystarcza.

    Jak skonfigurowac, caly dysk na system i w/w dane, nie ma jakiegos
    specjalnego uzasadnienia by bawic sie w partycje pod swap/windows.

    Pozostale dyski na mniej istotne i wielkie dane, mniej istotne (pod
    katem uzywania) i wielkie oprogramowanie. Przed wirusami to nie
    zabezpieczy, ale backup na jakikolwiek z tych 'innych' dyskow lepszy niż
    brak backupu.

    System bedzie dzialal jak rakieta.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/