eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSS do PLAY - jak to wygląda?Re: SS do PLAY - jak to wygląda?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SS do PLAY - jak to wygląda?
    Date: Wed, 13 May 2009 12:26:40 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <gue6cp$44o$1@news.interia.pl>
    References: <gubqen$pia$1@news.interia.pl> <gudmie$f5l$1@inews.gazeta.pl>
    <gue3so$uqv$1@news.interia.pl> <gue5pk$jha$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbt62.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1242209499 4248 83.23.45.62 (13 May 2009 10:11:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 May 2009 10:11:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:970753
    [ ukryj nagłówki ]

    "Dominik & Co" news:gue5pk$jha$1@inews.gazeta.pl

    > Nie tylko Polkomtel... Pani w Germanosie, u której dopełniałem formalności
    > przenosinowych mówiła, że bardzo wiele osób z różnych sieci ma takie
    > problemy (np. Centertel ponoć nie ma w danych rejestracyjnych drugiego
    imienia,
    > broń Boże złożyć wniosek o przeniesienie, gdzie są dwa imiona). To samo
    > literówki, ulica "A.Mickiewicza" zamiast "Mickiewicza" itp.
    > Ze swoich przeżyć z Mobilking i Carrefour Mova mogę potwierdzić
    > (np. przy rejestracji Movy nie ma w formularzu pola "nr PESEL", a przy
    > przeniesieniu czepiają się, że u nich "brak numeru PESEL"
    > (oczywiście jak już z nich wydusisz, co Ci się niby w danych nie
    > zgadza, wcześniej komunikują Ci tylko "niezgodność danych").

    Ciekawe czy taka praktyka jest stosowana z automatu? Czy zależy ona od tego,
    kto przyjmuje dany wniosek? Czy operatorzy szukają problemów tam gdzie ich
    nie ma tylko i wyłącznie w przypadku klientów, którzy regularnie i za duże
    kwoty doładowywali konto?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: