  • 11. Data: 2010-05-11 05:43:36
    Temat: Re: SR 500 dusi sie przy dodawaniu gazu
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Ale gazniki podcisnieniowe rowniez miewaja membranowa pompke
    > przyspieszajaca. Czesto wlasnie w singlach.
    >
    > Chcesz schemat Keihina CV ?

    Bardzo poprosze, jesli takim dysponujesz. Pamietam ze Tata jakas membrane
    wymienial. Marti mnie jednak, ze jeso przyzwyczajenie z samochodow prlu,
    kazalo mi podpompowac pompka przyspieszacza zeby lepiej odpalal. Moze sie
    uszkodzila przy okazji....
    Ehh, czasem brak mi cierpliwości do jego barku cierpliwości... Do Sr trzeba
    z sercem podchodzic, jak do malego dziecka, wtedy sie odwdzieczy... Pode mna
    jezdzi jak marzenie...

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 12. Data: 2010-05-11 06:15:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 07:43, Sta$ pisze:

    > Bardzo poprosze, jesli takim dysponujesz.

    Bardzo prosze:

    http://www.twowheelsforever.com/images/keihin_40mm_c
    v_carburetor_schematic_diagram_728.jpg

    Membranka pompki przyspieszajacej to nr 264. W tym przypadku (gaznik HD)
    jest od dolu ale na ogol montuje sie ja z boku korpusu gaznika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-05-11 06:18:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 08:15, Kuczu pisze:

    > Membranka pompki przyspieszajacej to nr 264. W tym przypadku (gaznik HD)
    > jest od dolu ale na ogol montuje sie ja z boku korpusu gaznika.

    BTW. Z ciekawosci obejrzalem wczoraj gaznik Mikuni od VS750. Ma pompke :)

  • 14. Data: 2010-05-11 06:19:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 07:40, Sta$ pisze:

    > Swieca jest nowa, poza tym ztcw to siweca na wyzszych obrotach sprawia
    > klopoty, mi nigdy na wolnych nie swirowala jak byla juz do wymiany

    Ostatnio rozmawialem ze szczesliwym posiadaczem SR z KIT-em gaznikowym z
    Kedo. Niby dobrze ale ciagle to nie to. Podobno ludzie chwala sobie
    gaznik z DR650 w SR500.

  • 15. Data: 2010-05-11 11:02:41
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Ostatnio rozmawialem ze szczesliwym posiadaczem SR z KIT-em gaznikowym z
    > Kedo. Niby dobrze ale ciagle to nie to. Podobno ludzie chwala sobie gaznik
    > z DR650 w SR500.

    Ja nic do gaznika nie mam, przy umiejetnym jezdzeniu dziala bez zarzutu. Ale
    jak ktos zacznie wymyslac to moze nabroic. Mi bardzo pomogła wymiana króćca
    ssacecgo i uszczelki miedzy nim a glowica. Wolne obroty sa rowne, stabilne,
    wrecz aksamitne.

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 16. Data: 2010-05-11 12:51:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 13:02, Sta$ pisze:

> [...]
    > ssacecgo i uszczelki miedzy nim a glowica. Wolne obroty sa rowne, stabilne,

    Z calym szacunkiem ale jechalem ostatnio 110 km z kumplem na SR i nie
    wyobrazam sobie jak mozna o tym silniku mowic ze chodzi aksamitnie.
    Ja mam halasujacy wydech ale ten jego to jest wrecz wkurwiajacy. pum
    pum pum pum przez 30 km dalo mi tak po uszach ze wygonilem go na tyl
    kolumny.

  • 17. Data: 2010-05-11 13:58:21
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

> [...]
    > pum pum przez 30 km dalo mi tak po uszach ze wygonilem go na tyl kolumny.

    Oj tam oj tam, u mnie jest oryginał i na wolnych prawie nie slychac ze jest
    odpalony,na wyzszych glosniejsze sa odgłosy silnika niż wydech.
    Wracajac do membrany to rozebralem. Wydaje się być szczelna (jest taka
    specyficzna, bo 2 warstwy zgrzane po okregu). Ale plastyczność ma juz nie
    najlepszą. Na razie posmarowałem olejem silikonowym, zeby doraźnie
    podratować. Z kupieniem, pewnie będzie ciężko. Mam materiał do robienia
    membran, bo juz jedną sobie dorobiliśmy. Pytanie jednak, czy taka dorobiona
    membrana z jednej niezgrzanej warstwy bedzie spełniać swoje zadanie?
    Aha wazna rzecz, ze gaźnik to nie Keihin, tylko Mikuni... ;) Nie wiem nawet
    jakie oryginalnie montowali

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 18. Data: 2010-05-11 14:11:08
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    W Kedo ta mambrana ma numer 28696

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 19. Data: 2010-05-11 17:02:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 11 May 2010 14:51:36 +0200, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

    > Ja mam halasujacy wydech ale ten jego to jest wrecz wkurwiajacy. pum
    > pum pum pum

    Pum pum to akurat powinno się dobrze kojarzyć:

    http://www.youtube.com/watch?v=Z37sCU9rJog

    :)

    r.

  • 20. Data: 2010-05-11 19:19:02
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Sta$ pisze:

> [...]
    > ssacecgo i uszczelki miedzy nim a glowica. Wolne obroty sa rowne, stabilne,

    Tez mialem kiedys podobnz problem w XV250. Popekanz byl krociec ssacy i
    lapal lewe powietrze.

    pozdrawiam
    Piotr