  • 1. Data: 2010-05-09 18:42:22
    Temat: SR 500 dusi sie przy dodawaniu gazu
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Czesc
    Mam proplem ze staruszką staruszka. Odpala dobrze, chodzi rowniotko na
    wolnych obrotach, ale przy naglym odkreceniu manetki zdycha. Jesli gazu
    dodaje sie miarowo, wkreca sie na obroty bez zadnego przerywania w
    jakimkolwiek zakresie obrotów.
    Gdzie moze lezec przyczyna? To ze w gazniku to wiem, ale gdzie konkretnie?

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 2. Data: 2010-05-09 20:09:43
    Temat: Re: SR 500 dusi sie przy dodawaniu gazu
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sta$ wrote:
> [...]
    > jakimkolwiek zakresie obrotów.
    > Gdzie moze lezec przyczyna? To ze w gazniku to wiem, ale gdzie konkretnie?

    Pompka przyspieszacza, jesli jest.
    K.

  • 3. Data: 2010-05-09 20:34:33
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    kocyk wrote:
    > Pompka przyspieszacza, jesli jest.

    A SR500 to nie ma gaźników CV? Za pompkę przyspieszacza w gaźnikach CV
    robi membrana i jej odpowiedni ruch do góry przy nagłym otwarciu gazu.
    Sprawdź Sta$ raczej membrany, a najbardziej sprawdź lekkość w
    poruszaniu się tych tłoczków/suwaków na górze których jest membrana.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 4. Data: 2010-05-09 20:51:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-09 22:34, Marcin Gardeła pisze:

    > A SR500 to nie ma gaźników CV?

    Ma gaznik, jeden gaznik. I wlasnie w ukladach z jednym gaznikiem stosuje
    sie czesto membranowa pompke przyspieszajaca.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-05-09 20:56:59
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > Ma gaznik, jeden gaznik. I wlasnie w ukladach z jednym gaznikiem
    > stosuje sie czesto membranowa pompke przyspieszajaca.

    No to się pytam właśnie, a podałem co IMHO zrobić jak jest CV.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 6. Data: 2010-05-09 20:59:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-09 22:56, Marcin Gardeła pisze:

    > No to się pytam właśnie, a podałem co IMHO zrobić jak jest CV.

    Ale gazniki podcisnieniowe rowniez miewaja membranowa pompke
    przyspieszajaca. Czesto wlasnie w singlach.

    Chcesz schemat Keihina CV ?

  • 7. Data: 2010-05-09 21:08:13
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > Ale gazniki podcisnieniowe rowniez miewaja membranowa pompke
    > przyspieszajaca. Czesto wlasnie w singlach.

    A w SR500 jest?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 8. Data: 2010-05-09 21:14:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-09 23:08, Marcin Gardeła pisze:

    > A w SR500 jest?

    A to zalezy od rocznika i inwencji posiadacza motocykla. Te SR ktore
    znam maja podcisnieniowe gazniki z pompka.

  • 9. Data: 2010-05-10 17:36:29
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał

    > Gdzie moze lezec przyczyna? To ze w gazniku to wiem, ale gdzie konkretnie?

    Pewnie w gazniku, ale sprobuj zmienic swiece. U mnie podobne efekty
    powodowala swieca. Po gwaltownym otwarciu gazu silnik gasl, lub zaczynal
    chodzic jak dwusuw. Pomogla dopiero wymiana swiecy.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 10. Data: 2010-05-11 05:40:19
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Pewnie w gazniku, ale sprobuj zmienic swiece. U mnie podobne efekty
    > powodowala swieca. Po gwaltownym otwarciu gazu silnik gasl, lub zaczynal
    > chodzic jak dwusuw. Pomogla dopiero wymiana swiecy.

    Swieca jest nowa, poza tym ztcw to siweca na wyzszych obrotach sprawia
    klopoty, mi nigdy na wolnych nie swirowala jak byla juz do wymiany

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań