    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SPQMCDU
    <o940d6$r15$1@node2.news.atman.pl> <bTda6nskIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <o94j43$e7j$1@node2.news.atman.pl> <eTda917aIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <o9878h$s0s$1@node1.news.atman.pl> <sTdabmouIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58b82160$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58b82d6a$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58b846dd$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqcemtf3byvl$.9t4q1lo8mf7.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <omdv6bzpcbjc$.pg8flzvmegfw.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 3 Mar 2017 13:29:35 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Otoz to. Szczegolnie ze strone wlasna ma.

    Tu właśnie pokazuje się paranoja i schizofrenia. Bo strona WWW, to coś,
    co kosztowało sto tysięcy, poważna firma wyłoniona w przetargu ją robiła,
    wszystko tam jak spod igły, broń Boże ruszać. A jeśli już, to od tego
    jest specjalna komórka ds. utrzymania strony WWW, która jak co wymyśli,
    a minister na naradzie zatwierdzi, to wysyła nową teść (faksem) do
    wykonawcy. Dlatego urzędnicy dają upust swojej energii za pomocą narzędzi
    przeznaczonych dla nastolatków. Nikt im nie powiedział, że świat się
    zmienił, inna jest technika, inne możliwości, inne przyzwyczajenia
    i oczekiwania ludzi. Jeśli się zapłaci i jeśli się wie czego się chce,
    to można na swoje potrzeby mieć lepszego fejsbuka.

    > ministrzy to twituja na twitterze.

    A inni może na instagramie club czym, o czym nawet nie wiem.
    Tylko dlaczego ja mam szukać ministrów wśród gimnazjalistów?

    --
    Jarek