    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SPQMCDU
    <o940d6$r15$1@node2.news.atman.pl> <bTda6nskIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <o94j43$e7j$1@node2.news.atman.pl> <eTda917aIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <o9878h$s0s$1@node1.news.atman.pl> <sTdabmouIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58b82160$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58b82d6a$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58b846dd$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqcemtf3byvl$.9t4q1lo8mf7.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 3 Mar 2017 10:28:49 +0100

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    [...]
    > Tylko wiesz - strona wymaga serwera, dns, fachowca, innymi slowy -
    > 9000zl miesiecznie :-)
    >
    > A na fejsie masz wszytko za darmo :-)

    Tak to też postrzegam -- kolejna darmodajnia. Bałagan, tandeta, wszystko
    na sznurki powiązane, ale płacić nie trzeba. A jak coś źle pójdzie, to
    nie my winni, tylko Cukieras. Logowanie do banku przez FB mnie nie grzeje
    ni ziębi -- to tylko sygnał, by taki bank omijać. Ale informacja, że "ze
    szczegółami można się zapoznać na stronie ministerstwa na FB", to już co
    innego. Do jasnej cholery, ministerstwo to też nie jest "mała organizacja",
    nie powinno się szmacić aż do tego stopnia. Stać ich na *własną* stronę
    i jej utrzymanie.

    Tyle że to znowu jest o powodach zastosowania dla ministrów. Ale *dla mnie*
    wciąż nie pojawił się żaden powód do założenia sobie konta.

    --
    Jarek